Siirry suoraan sisältöön

Inbound-markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DT82-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.01.2023 - 15.01.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
06.03.2023 - 14.05.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
3 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Laura Hakanen
Vastuuopettaja
Laura Hakanen
Ryhmät
LTKV20SP3
Liiketalous, päivätoteutus (myynti ja markkinointi)
LTKV21KM5
Liiketalous, monimuoto (myynti ja markkinointi)
LTKV20KM5
Liiketalous, monimuoto (myynti ja markkinointi)
VV2022-2023
Valinnaiset opinnot 2022-2023
LTKV21SP3
Liiketalous, päivätoteutus (myynti ja markkinointi)
Opintojakso
LT00DT82
Toteutukselle LT00DT82-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat hyödyntää inbound-markkinoinnin sekä suhdetoiminnan periaatteita markkinoinnissa ja sisällön tuotannossa.
Osaat käyttää inbound-markkinoinnin työkaluja.
Osaat toteuttaa personoitua sisältö- ja vaikuttajamarkkinointia,

Sisältö

Mitä inbound-markkinointi on ja mitä työkaluja siihen liittyy?
Mitä tarkoittavat löydettävyys ja hakukoneoptimointi osana inboundia?
Miten toteuttaa personoitua sisältömarkkinointia ja jakaa sisältöjä blogeissa (esim. Wordpress), uutiskirjeissä ja sosiaalisessa mediassa asiakashankinnan ja suhdetoiminnan tarpeisiin?
Miten inbound-markkinointikampanjoissa voi hyödyntää vaikuttajia?
Mitä tarinankerronta tarkoittaa ja miten sitä voi hyödyntää markkinoinnin tukena?

Opiskelumateriaali

Oppimisalustan materiaali ja siellä ilmoitettu kirjallisuus.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Xamk tarjoaa opiskelijoilleen mahdollisuuden suorittaa opintojaan joustavasti eri elämän tilanteita mukaillen. Opiskelijoille on tarjolla kolme oppimisväylää: työviikkopohjainen oppimisväylä, opintoja nopeuttava oppimisväylä sekä työssäkäyntiin integroitu oppimisväylä.

Työviikkopohjainen oppimisväylä lukujärjestyksen mukaan.

TKI ja työelämäyhteistyö

Työelämälähtöinen oppimistehtävä.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojaksolla ei ole tenttiä. Arviointi perustuu oppimistehtäviin.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi perustuu oppimistehtäviin, vertaisarvioon ja itsereflektioon.

Arvioinnin perusteet:
Opiskelija osaa
-käyttää johdonmukaisesti inbound markkinoinnin ammattikäsitteitä
-hahmottaa inbound markkinoinnin ja suhdetoiminnan tehtäväkokonaisuuksia
-työskennellä kansainvälisen tiimin jäsenenä tuottaakseen personoitua sisältö- ja vaikuttajamarkkinointia
-valita ja hyödyntää tarkoituksenmukaiset inbound-markkinointi työkalut sisällön tuottamiseksi verkossa

Siirry alkuun