Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3012
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
08.01.2024 - 14.01.2024
Ajoitus
08.01.2024 - 12.05.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Degree Programme in Digital International Business
Opettaja
- Harri Tuomola
- Mari Hämäläinen
Vastuuopettaja
Mari Hämäläinen
Ryhmät
-
IBKV22SPDigital international business, full-time studies
- 10.01.2024 12:30 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3012
- 18.01.2024 11:45 - 14:15, Marketing and brand management LT00DP39-3012
- 24.01.2024 12:30 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3012
- 31.01.2024 12:30 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3012
- 07.02.2024 12:30 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3012
- 21.02.2024 12:30 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3012
- 06.03.2024 12:30 - 16:00, Marketing and brand management LT00DP39-3012
- 20.03.2024 09:00 - 12:00, Marketing and brand management LT00DP39-3012
- 03.04.2024 08:30 - 11:30, Marketing and brand management LT00DP39-3012
- 10.04.2024 11:45 - 13:15, Marketing and brand management LT00DP39-3012
Tavoitteet
Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan
Sisältö
Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot