Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3012

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

08.01.2024 - 14.01.2024

Ajoitus

08.01.2024 - 12.05.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 50

Koulutus

  • Degree Programme in Digital International Business

Opettaja

  • Harri Tuomola
  • Mari Hämäläinen

Vastuuopettaja

Mari Hämäläinen

Ryhmät

  • IBKV22SP
    Digital international business, full-time studies
  • 10.01.2024 12:30 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3012
  • 18.01.2024 11:45 - 14:15, Marketing and brand management LT00DP39-3012
  • 24.01.2024 12:30 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3012
  • 31.01.2024 12:30 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3012
  • 07.02.2024 12:30 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3012
  • 21.02.2024 12:30 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3012
  • 06.03.2024 12:30 - 16:00, Marketing and brand management LT00DP39-3012
  • 20.03.2024 09:00 - 12:00, Marketing and brand management LT00DP39-3012
  • 03.04.2024 08:30 - 11:30, Marketing and brand management LT00DP39-3012
  • 10.04.2024 11:45 - 13:15, Marketing and brand management LT00DP39-3012

Tavoitteet

Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan

Sisältö

Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot