Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3014

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

08.04.2024 - 06.09.2024

Ajoitus

02.09.2024 - 17.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 50

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Harri Tuomola

Vastuuopettaja

Mari Maunula

Ryhmät

  • LTKV23SP3
    Liiketalous, päivätoteutus (myynti ja markkinointi)
  • 03.09.2024 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
  • 11.09.2024 08:30 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3014
  • 18.09.2024 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
  • 24.09.2024 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
  • 01.10.2024 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
  • 08.10.2024 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
  • 14.10.2024 10:00 - 12:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
  • 29.10.2024 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
  • 07.11.2024 12:45 - 16:15, Marketing and brand management LT00DP39-3014
  • 15.11.2024 10:00 - 13:30, Marketing and brand management LT00DP39-3014
  • 26.11.2024 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
  • 04.12.2024 12:30 - 15:15, Marketing and brand management LT00DP39-3014
  • 13.12.2024 12:15 - 15:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014

Tavoitteet

Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan

Sisältö

Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?

Opiskelumateriaali

Henkilökohtainen myyntityö 5 op
Digimarkkinointi ja –myynti 5 op

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot