Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3014
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
08.04.2024 - 06.09.2024
Ajoitus
02.09.2024 - 17.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Harri Tuomola
Vastuuopettaja
Mari Maunula
Ryhmät
-
LTKV23SP3Liiketalous, päivätoteutus (myynti ja markkinointi)
- 03.09.2024 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
- 11.09.2024 08:30 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3014
- 18.09.2024 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
- 24.09.2024 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
- 01.10.2024 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
- 08.10.2024 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
- 14.10.2024 10:00 - 12:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
- 29.10.2024 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
- 07.11.2024 12:45 - 16:15, Marketing and brand management LT00DP39-3014
- 15.11.2024 10:00 - 13:30, Marketing and brand management LT00DP39-3014
- 26.11.2024 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
- 04.12.2024 12:30 - 15:15, Marketing and brand management LT00DP39-3014
- 13.12.2024 12:15 - 15:45, Marketing and brand management LT00DP39-3014
Tavoitteet
Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan
Sisältö
Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?
Opiskelumateriaali
Henkilökohtainen myyntityö 5 op
Digimarkkinointi ja –myynti 5 op
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot