Skip to main content

Digital marketing and sales (5 cr)

Code: LT00DP38-3016

General information


Enrollment
08.04.2024 - 21.04.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
02.09.2024 - 06.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
RDI portion
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Department of Business
Campus
Kouvola Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Laura Hakanen
Teacher in charge
Laura Hakanen
Groups
LTKV23SP3
Business, full-time studies
Course
LT00DP38

Realization has 10 reservations. Total duration of reservations is 34 h 15 min.

Time Topic Location
Thu 05.09.2024 time 12:45 - 16:15
(3 h 30 min)
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016
244 Byod-/teorialuokka (32+1), päärakennus
Tue 10.09.2024 time 10:15 - 14:15
(4 h 0 min)
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016
KOHOA_TAPAHTUMA Kohoa synergiakeskus, tapahtumatila
Tue 17.09.2024 time 12:30 - 16:00
(3 h 30 min)
Ryhmätyöpaja: Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016
142 Teorialuokka (40+1), päärakennus
Fri 27.09.2024 time 12:30 - 16:00
(3 h 30 min)
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016
149 Byod-/teorialuokka (32+1), päärakennus
Wed 02.10.2024 time 12:45 - 16:15
(3 h 30 min)
Ryhmätyöpaja: Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016
KOHOA_TAPAHTUMA Kohoa synergiakeskus, tapahtumatila
Mon 07.10.2024 time 10:00 - 13:45
(3 h 45 min)
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016
KOHOA_TAPAHTUMA Kohoa synergiakeskus, tapahtumatila
Wed 16.10.2024 time 13:30 - 17:00
(3 h 30 min)
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016
KOHOA_TAPAHTUMA Kohoa synergiakeskus, tapahtumatila
Mon 04.11.2024 time 15:00 - 18:00
(3 h 0 min)
MMA:n tilaisuus myynnin ja markkinoinnin opiskelijoille & alan ammattilaisille
357 Teorialuokka (80+1), Kaarisali päärakennus
Mon 11.11.2024 time 10:00 - 12:30
(2 h 30 min)
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016
141 Teorialuokka (40+1), päärakennus
Mon 25.11.2024 time 12:30 - 16:00
(3 h 30 min)
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016
142 Teorialuokka (40+1), päärakennus
Changes to reservations may be possible.

Objective

You understand the digital marketing environment and the possibilities it offers to multichannel sales and marketing.
You understand and can describe customers’ online purchasing behaviour.
You can use digital marketing tools and channels to support customers’ decision making process and evaluate their effectiveness.
You can create effective content and find audiences for them by means of digital marketing.

Content

What are the components of multichannel digital marketing and sales?
How can customers’ online purchasing and decision making process be supported by means of digital marketing and sales?
What has to be taken into account when creating effective content and how to find audiences for them?
What is a well-functioning website of a company like and how is traffic created and measured?
What is a well-functioning webstore like: layout, usability and implementation?

Course material

Learn-alustan materiaalit ja muu opettajan osoittama materiaali.

Study forms and methods

Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen.

Työhön integroitu oppimisväylä:
Perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät. Oppimistehtävät sisältävät työviikkopohjaisen oppimisväylän toteutukseen suhteutettuna enemmän itsenäistä aiheeseen tutustumista.

Osaamisen tunnustaminen & tunnistaminen:
Jos sinulla on aiempia korkeakouluopintoja tai muualta hankittua osaamista, voit korvata tai hyväksilukea tämän opintojakson.

RDI and work-related cooperation

Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyö toimeksiantona.

Timing of exams and assignments

Oppimistehtävien palautusaikataulut julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alkaessa. Kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi. Opintojaksolla noudatetaan Xamkin tutkintosääntöä. Hylätty opintojakso (= yksi tai useampi hylätty tehtävä) on mahdollista uusia kokonaisuutena yhden kerran vuoden sisällä siitä, kun opintojakso on kirjattu alkamaan Pepissä.

Student workload

n. 135 tuntia opiskelijan työtä jakautuu luentoihin ja itseopiskeluun (materiaalin lukeminen ja ymmärryksen syventäminen, tehtävien teko yksin ja ryhmässä).

Course part description

Opintojakso sisältää erilaisia oppimistehtäviä. Huomioithan, että kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi. Opintojaksolla noudatetaan Xamkin tutkintosääntöä. Hylätty opintojakso (= yksi tai useampi hylätty tehtävä) on mahdollista uusia kokonaisuutena kerran vuoden sisällä siitä, kun opintojakso on kirjattu alkamaan Pepissä.

Further information

Opintojaksolle hyväksytyt opiskelijat siirtyvät Learn-alustalle automaattisesti opintojakson alkaessa.

Evaluation scale

1-5

Assessment methods and criteria

Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakson arvioin perustuu Xamkin ammattikorkeakoulun opiskelijan arviointikehikkoon. Tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytyksen löydät Learn-alustalta.

Qualifications

Customer-oriented marketing 5 ECTS credits or equivalent knowledge
Customer insight and customer experience 5 ECTS credits or equivalent knowledge

Go back to top of page