Digital marketing and sales (5 cr)
Code: LT00DP38-3016
General information
- Enrollment
-
08.04.2024 - 21.04.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
02.09.2024 - 06.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- RDI portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Department of Business
- Campus
- Kouvola Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
- Teachers
- Laura Hakanen
- Teacher in charge
- Laura Hakanen
- Groups
-
LTKV23SP3Business, full-time studies
- Course
- LT00DP38
Realization has 10 reservations. Total duration of reservations is 34 h 15 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Thu 05.09.2024 time 12:45 - 16:15 (3 h 30 min) |
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016 |
244
Byod-/teorialuokka (32+1), päärakennus
|
Tue 10.09.2024 time 10:15 - 14:15 (4 h 0 min) |
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016 |
KOHOA_TAPAHTUMA
Kohoa synergiakeskus, tapahtumatila
|
Tue 17.09.2024 time 12:30 - 16:00 (3 h 30 min) |
Ryhmätyöpaja: Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016 |
142
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Fri 27.09.2024 time 12:30 - 16:00 (3 h 30 min) |
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016 |
149
Byod-/teorialuokka (32+1), päärakennus
|
Wed 02.10.2024 time 12:45 - 16:15 (3 h 30 min) |
Ryhmätyöpaja: Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016 |
KOHOA_TAPAHTUMA
Kohoa synergiakeskus, tapahtumatila
|
Mon 07.10.2024 time 10:00 - 13:45 (3 h 45 min) |
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016 |
KOHOA_TAPAHTUMA
Kohoa synergiakeskus, tapahtumatila
|
Wed 16.10.2024 time 13:30 - 17:00 (3 h 30 min) |
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016 |
KOHOA_TAPAHTUMA
Kohoa synergiakeskus, tapahtumatila
|
Mon 04.11.2024 time 15:00 - 18:00 (3 h 0 min) |
MMA:n tilaisuus myynnin ja markkinoinnin opiskelijoille & alan ammattilaisille |
357
Teorialuokka (80+1), Kaarisali päärakennus
|
Mon 11.11.2024 time 10:00 - 12:30 (2 h 30 min) |
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016 |
141
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Mon 25.11.2024 time 12:30 - 16:00 (3 h 30 min) |
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3016 |
142
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Objective
You understand the digital marketing environment and the possibilities it offers to multichannel sales and marketing.
You understand and can describe customers’ online purchasing behaviour.
You can use digital marketing tools and channels to support customers’ decision making process and evaluate their effectiveness.
You can create effective content and find audiences for them by means of digital marketing.
Content
What are the components of multichannel digital marketing and sales?
How can customers’ online purchasing and decision making process be supported by means of digital marketing and sales?
What has to be taken into account when creating effective content and how to find audiences for them?
What is a well-functioning website of a company like and how is traffic created and measured?
What is a well-functioning webstore like: layout, usability and implementation?
Course material
Learn-alustan materiaalit ja muu opettajan osoittama materiaali.
Study forms and methods
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen.
Työhön integroitu oppimisväylä:
Perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät. Oppimistehtävät sisältävät työviikkopohjaisen oppimisväylän toteutukseen suhteutettuna enemmän itsenäistä aiheeseen tutustumista.
Osaamisen tunnustaminen & tunnistaminen:
Jos sinulla on aiempia korkeakouluopintoja tai muualta hankittua osaamista, voit korvata tai hyväksilukea tämän opintojakson.
RDI and work-related cooperation
Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyö toimeksiantona.
Timing of exams and assignments
Oppimistehtävien palautusaikataulut julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alkaessa. Kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi. Opintojaksolla noudatetaan Xamkin tutkintosääntöä. Hylätty opintojakso (= yksi tai useampi hylätty tehtävä) on mahdollista uusia kokonaisuutena yhden kerran vuoden sisällä siitä, kun opintojakso on kirjattu alkamaan Pepissä.
Student workload
n. 135 tuntia opiskelijan työtä jakautuu luentoihin ja itseopiskeluun (materiaalin lukeminen ja ymmärryksen syventäminen, tehtävien teko yksin ja ryhmässä).
Course part description
Opintojakso sisältää erilaisia oppimistehtäviä. Huomioithan, että kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi. Opintojaksolla noudatetaan Xamkin tutkintosääntöä. Hylätty opintojakso (= yksi tai useampi hylätty tehtävä) on mahdollista uusia kokonaisuutena kerran vuoden sisällä siitä, kun opintojakso on kirjattu alkamaan Pepissä.
Further information
Opintojaksolle hyväksytyt opiskelijat siirtyvät Learn-alustalle automaattisesti opintojakson alkaessa.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakson arvioin perustuu Xamkin ammattikorkeakoulun opiskelijan arviointikehikkoon. Tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytyksen löydät Learn-alustalta.
Qualifications
Customer-oriented marketing 5 ECTS credits or equivalent knowledge
Customer insight and customer experience 5 ECTS credits or equivalent knowledge