Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3019

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

06.11.2023 - 17.11.2023

Ajoitus

08.01.2024 - 31.05.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2 op

Toteutustapa

60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

Mikkelin kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 50

Opettaja

  • Renée Moura

Vastuuopettaja

Maria Kangasniemi-Haapala

Ryhmät

  • VOMIIB24K
    International Business, vaihto-opiskelijat
  • Marketing and brand management LT00DP39-3019 / 16.01.2024 09:00 - 15:00
  • Marketing and brand management LT00DP39-3019 / 30.01.2024 09:00 - 15:00
  • Marketing and brand management LT00DP39-3019 / 14.03.2024 09:30 - 15:30
  • Marketing and brand management LT00DP39-3019 / 26.03.2024 09:00 - 15:00
  • Marketing and brand management LT00DP39-3019 / 16.04.2024 10:00 - 15:00

Tavoitteet

Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan

Sisältö

Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot