Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3019
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
06.11.2023 - 17.11.2023
Ajoitus
08.01.2024 - 31.05.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Mikkelin kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 50
Opettaja
- Renée Moura
Vastuuopettaja
Renée Moura
Ryhmät
-
VOMIIB24KInternational Business, vaihto-opiskelijat
- 16.01.2024 09:00 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3019
- 30.01.2024 09:00 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3019
- 14.03.2024 09:30 - 15:30, Marketing and brand management LT00DP39-3019
- 26.03.2024 09:00 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3019
- 16.04.2024 10:00 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3019
Tavoitteet
Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan
Sisältö
Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot