Siirry suoraan sisältöön

Matkailu- ja ravitsemisalan asiakaskokemuksen tutkimuksellinen kehittäminen (5op)

Toteutuksen tunnus: MR00EZ01-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
18.08.2025 - 10.09.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
15.09.2025 - 19.12.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
4 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus (ylempi amk)
Opettajat
Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja
Kirsi Kuusisto
Ryhmät
MRMI25SVY
Matkailu- ja palveluliiketoiminta, ylempi amk
Opintojakso
MR00EZ01

Toteutuksella on 3 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 21 t 0 min.

Aika Aihe Tila
To 16.10.2025 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Matkailu- ja ravitsemisalan asiakaskokemuksen tutkimuksellinen kehittäminen MR00EZ01-3001
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
Pe 17.10.2025 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Matkailu- ja ravitsemisalan asiakaskokemuksen tutkimuksellinen kehittäminen MR00EZ01-3001
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
To 04.12.2025 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Matkailu- ja ravitsemisalan asiakaskokemuksen tutkimuksellinen kehittäminen MR00EZ01-3001
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointi

Opiskelija osaa
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti tietoa palvelualan asiakaskokemuksesta.
b. ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa.
c. arvioida itsenäisesti yksittäisten ihmisten sekä ryhmien toimintaa.
d. kehittää toimintoja itsenäisesti.
e. arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä päivittäisjohtamisen ja asiakaskokemuksen kehittämisen näkökulmasta.
g. viestiä asiantuntevasti sekä johdonmukaisesti suullisesti ja kirjallisesti.

Siirry alkuun