Matkailu- ja ravitsemisalan asiakaskokemuksen tutkimuksellinen kehittäminen (5op)
Toteutuksen tunnus: MR00EZ01-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 18.08.2025 - 10.09.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 15.09.2025 - 19.12.2025
- Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus (ylempi amk)
- Opettajat
- Kirsi Kuusisto
- Vastuuopettaja
- Kirsi Kuusisto
- Ryhmät
-
MRMI25SVYMatkailu- ja palveluliiketoiminta, ylempi amk
- Opintojakso
- MR00EZ01
Toteutuksella on 3 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 21 t 0 min.
| Aika | Aihe | Tila |
|---|---|---|
|
To 16.10.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Matkailu- ja ravitsemisalan asiakaskokemuksen tutkimuksellinen kehittäminen MR00EZ01-3001 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
Pe 17.10.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Matkailu- ja ravitsemisalan asiakaskokemuksen tutkimuksellinen kehittäminen MR00EZ01-3001 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
To 04.12.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Matkailu- ja ravitsemisalan asiakaskokemuksen tutkimuksellinen kehittäminen MR00EZ01-3001 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.
Arviointi
Opiskelija osaa
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti tietoa palvelualan asiakaskokemuksesta.
b. ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa.
c. arvioida itsenäisesti yksittäisten ihmisten sekä ryhmien toimintaa.
d. kehittää toimintoja itsenäisesti.
e. arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä päivittäisjohtamisen ja asiakaskokemuksen kehittämisen näkökulmasta.
g. viestiä asiantuntevasti sekä johdonmukaisesti suullisesti ja kirjallisesti.