Special questions in client service (5 cr)
Code: GE00DI32-3006
General information
- Enrollment
-
04.11.2024 - 17.11.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
03.02.2025 - 31.03.2025
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Department of Social Services and Promotion of Functional Ability
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Care for Older Adults
- Teachers
- Merja Nurmi
- Ann-Mari Sippu
- Teacher in charge
- Ann-Mari Sippu
- Groups
-
GEKV22SMElderly care, part-time studies
- Course
- GE00DI32
Realization has 3 reservations. Total duration of reservations is 4 h 30 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 04.02.2025 time 15:00 - 16:30 (1 h 30 min) |
Asiakas- ja palveluohjauksen erityiskysymykset GE00DI32-3006 |
etäopetus, lukujärjestyksen mukaan / remote teaching (scheduled)
|
Wed 19.02.2025 time 15:00 - 16:30 (1 h 30 min) |
Asiakas- ja palveluohjauksen erityiskysymykset GE00DI32-3006 |
etäopetus, lukujärjestyksen mukaan / remote teaching (scheduled)
|
Thu 13.03.2025 time 15:00 - 16:30 (1 h 30 min) |
Asiakas- ja palveluohjauksen erityiskysymykset GE00DI32-3006 |
etäopetus, lukujärjestyksen mukaan / remote teaching (scheduled)
|
Objective
Understand customer and service management as a cross-cutting work method in changing social and health care environments.
You recognize the multicultural perspective in customer guidance work orientation.
You recognize the role of social and health care in the form of customized registration as part of the customer management process.
Content
What is the place of customer guidance in changing society?
How do you consider multiculturalism in customer guidance?
What is the form of social and health care registration and how it should be applied as a practical tool?
Course material
Opiskelumateriaali ilmoitetaan Learn-pohjalla. Materiaali koostuu pääsääntöisesti sähköisestä aineistoista.
Study forms and methods
Opintojaksolla työkennellään opintojakson keskeisten sisältöjen parissa.
Asiakas - ja palveluohjauksen erityiskysymykset opintojakso toteutetaan verkko-opintoina, johon sisältyy kolme Microsoft Teams webinaaria, itsenäistä työskentelyä ja tiedonhankintaa sekä oppimistehtäviä.
Opintojakson tarkempi aikataulu ilmoitetaan toteutuksen Learn-pohjalla.
RDI and work-related cooperation
Opintojaksoon ei liitty TKI toimintaa. Työelämäyhteistyö toutuu työelämälähtöisin esimerkein.
Timing of exams and assignments
Opiskelija etenee Learn-oppisalustalla itsenäisesti ja oman aikataulun mukaisesti. Noudattaen kuitenkin oppimistehtävien palautuspäivämääriä.
International cooperation
Opintojakso ei sisällä kansainvälistä yhteistyötä.
Student workload
1 op vastaa noin 27 tuntia opiskelijan työtä. Opintojakson laskennallinen työmäärä on yhteensä 135 tuntia.
Työmäärä kuitenkin riippuu opiskelumenetelmistä ja aiemmasta osaamisesta
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Xamkin yleiset arviointikriteerit:
a. Osaat käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä.
b. Osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
c. Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
d. Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa.
e. Osaat käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.
f. Osaat toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti.
g. Osaat perustella toimintaasi oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.
Opintojakson yksittäisten tehtävien arvioinnin kriteereinä toimii kunkin tehtävän ohjeistus.
Opintojakson suorittaminen edellyttää oppimistehtävien hyväksyttyä suorittamista.
Qualifications
Edellyttää Asiakas – ja palveluohjaksen lähtökohdat (5op) sekä Asiakasohjaus ja kokonaisvaltainen tilannearviointi ( 5op) opintojaksojen suorittamista.