Strategic change management in digital economy (5 cr)
Code: DM00EA34-3005
General information
- Enrollment
-
13.01.2025 - 26.01.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
23.01.2025 - 23.03.2025
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Department of Business
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Master's Degree Programme in Management of Digital Marketing
- Teachers
- Heli Kesämaa
- Anna-Liisa Immonen
- Ulla Korvenpää
- Groups
-
DMMI25KVYManagement of Digital Marketing, master studies
- Course
- DM00EA34
Realization has 3 reservations. Total duration of reservations is 2 h 45 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Thu 23.01.2025 time 10:00 - 11:15 (1 h 15 min) |
Strateginen muutosjohtaminen digiympäristössä DM00EA34-3005 |
D207-D208
Byod-/teorialuokka (Cisco-labra syksy -25-)
|
Mon 17.02.2025 time 16:00 - 16:45 (0 h 45 min) |
Strateginen muutosjohtaminen digiympäristössä DM00EA34-3005 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Tue 18.02.2025 time 14:00 - 14:45 (0 h 45 min) |
Strateginen muutosjohtaminen digiympäristössä DM00EA34-3005 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Objective
You can identify and describe the digitalization megatrends and changes in the operating environment that are significant for the business of your own organization (workplace, own company or a related company).
You are able to describe and analyze the opportunities offered by the digital environment for the service business and new innovative business models.
You are able to identify your organization's change needs and apply development and change management practices.
Content
What actors and forces of change influence the company's operating and competitive environment?
What is the situation of the company's digitalization and its development needs?
How to anticipate future developments? What opportunities can different megatrends and digital disruption provide for business?
What are the new business models and services in the digital environment?
What changes do strategic choices require, and how are development and change managed?
Course material
Opintojakson pääteemat ovat 1) markkinointi muutoksessa, 2) yrityksen toimintaympäristö ja 3) raportointi ja akateeminen kirjoittaminen.
Opiskeltavat aineistot ovat luentoja, tutkimusartikkeleita, kirjallisuutta ja muuta materiaalia.
Suoritusten arvioinnissa käytetään kertaustenttejä, soveltavia analyysi- ja kehittämistehtäviä, keskustelutehtäviä.
Study forms and methods
Opintojakso suoritetaan verkko-opiskeluna annetun aikataulun mukaisesti. Learn-alustalla on ohjeet, materiaalit ja aikataulut.
RDI and work-related cooperation
Opintojaksolla tehdään oman yrityksen digiliiketoiminnan kehittämistehtäviä (analyysi- ja oppimistehtävät).
Timing of exams and assignments
Opintojakso alkaa 23.1.2025 ja päättyy 23.3.2025.
Opintojakso käynnistää Digimarkkinoinnin johtaminen -koulutuksen ja opettajat käyvät aloituksen ja suorittamisen ohjeet läpi myös koulutuksen aloituspäivinä Mikkelin kampuksella (23.1.2025). Suosittelemme osallistumista aloituspäiviin.
Opintojakso on verkkokurssi, jossa tehtävät ja tentit suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti.
Opintojakson Teams-luentojen aikataulut vahvistetaan heti opintojakson alussa.
Student workload
5 op työmäärä = noin 135 h sisältäen itsenäisen työskentelyn ja luennot.
Further information
Opettajat: yliopettaja Heli Kesämaa, lehtori Anna-Liisa Immonen ja lehtori Ulla Korvenpää
Opiskelijat pääsevät Learn-ympäristöön automaattisesti, kun ovat ilmoittautuneet opintojaksolle ja ilmoittatutuminen on hyväksytty. Opintojakson Learn-alusta avautuu 23.1.2025.
Opintojakso on osa Digimarkkinoinnin johtaminen yamk-koulutusta ja edellyttää liiketalouden amk-tutkintoa ja työkokemusta digimarkkinoinnin tehtävissä.
Evaluation scale
1-5
Qualifications
alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen