Customer experience (5 cr)
Code: DM00EA38-3004
General information
- Enrollment
-
13.01.2025 - 26.01.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
17.02.2025 - 27.04.2025
Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Department of Business
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Master's Degree Programme in Management of Digital Marketing
- Teachers
- Heli Kesämaa
- Marja-Leena Koskinen
- Groups
-
DMMI25KVYManagement of Digital Marketing, master studies
- Course
- DM00EA38
Realization has 1 reservations. Total duration of reservations is 0 h 45 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 18.02.2025 time 15:00 - 15:45 (0 h 45 min) |
Asiakaskokemus DM00EA38-3004 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Objective
You are able to identify and evaluate the importance of customer personas as a basis for developing the customer experience.
You are able to define and evaluate the factors influencing the formation of the customer experience and identify them in practice.
You are able to measure, analyze and improve the customer experience.
Content
How do the valuations of different customer personas affect the customer experience?
How and from what different factors does the customer experience consist of?
How is the customer experience measured?
How to improve the customer experience?
Course material
Opintojaksolla aihetta (asiakaskokemus) tarkastellaan digimarkkinoinnin näkökulmasta
Opiskeltavat aineistot ovat videoluentoja, luentoja Teamsissa, tutkimusartikkeleita ja muuta materiaalia
Soveltavia analyysi- ja kehittämistehtäviä omaan organisaatioon (esim. asiakaspersoonat, asiakaskokemuksen tekijät, mittaaminen ja kehittäminen omassa organisaatiossa).
Study forms and methods
Opintojakso suoritetaan verkko-opiskeluna annetun aikataulun mukaisesti.
RDI and work-related cooperation
Opintojaksolla tehdään oman yrityksen digimarkkinoinnin kehittämistyötä (analyysi- ja oppimistehtävät).
Timing of exams and assignments
Opintojakso on verkkokurssi, jossa tehtävät ja tentit suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti.
Aikataulut vahvistetaan heti opintojakson alussa.
Aloitusinfo Teams-tapaamisena 18.2.2025 klo 15.00
Neljä Teams-luentoa, joiden aikataulut vahvistetaan opintojakson alussa.
Student workload
5 op työmäärä = noin 135 h itsenäistä työskentelyä.
Course part description
Opettajat
yliopettaja Heli Kesämaa heli.kesamaa@xamk.fi ja lehtori Marja-Leena Koskinen marja-leena.koskinen@xamk.fi
Learn-alusta avautuu automaattisesti niille opiskelijoille, jotka on hyväksytty opintojaksolle.
Tälle opintojaksolle voivat osallistua vain Digimarkkinoinnin johtaminen yamk-koulutuksen opiskelijat. Opintojakso on osa Digimarkkinoinnin johtaminen yamk-koulutusta ja edellyttää liiketalouden amk-tutkintoa ja työkokemusta digimarkkinoinnin tehtävissä.
Evaluation scale
1-5
Qualifications
alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen