Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DT58-3039
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
04.11.2024 - 17.11.2024
Ajoitus
13.01.2025 - 31.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Degree Programme in Digital International Business
Opettaja
- Harri Tuomola
Vastuuopettaja
Harri Tuomola
Ryhmät
-
IBKV24SP1Digital international business, full-time studies
- 13.01.2025 13:30 - 16:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 21.01.2025 13:30 - 16:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 24.01.2025 13:15 - 16:00, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 31.01.2025 10:00 - 12:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 04.02.2025 09:00 - 11:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 07.02.2025 10:00 - 12:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 14.02.2025 12:00 - 14:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 18.02.2025 13:30 - 16:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 03.03.2025 13:15 - 16:00, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 12.03.2025 09:00 - 11:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 21.03.2025 10:00 - 12:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 25.03.2025 13:30 - 16:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 28.03.2025 10:00 - 12:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 31.03.2025 13:00 - 15:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 09.04.2025 13:00 - 15:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 15.04.2025 13:30 - 16:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 23.04.2025 13:00 - 15:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
- 29.04.2025 13:30 - 16:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
Tavoitteet
Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.
Sisältö
Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?
Opiskelumateriaali
Asiakasprojekti (5 op)
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi (5 op) tai vastaavat tiedot