Siirry suoraan sisältöön

Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DT58-3039

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

04.11.2024 - 17.11.2024

Ajoitus

13.01.2025 - 31.05.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Degree Programme in Digital International Business

Opettaja

  • Harri Tuomola

Vastuuopettaja

Harri Tuomola

Ryhmät

  • IBKV24SP1
    Digital international business, full-time studies
  • 13.01.2025 13:30 - 16:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 21.01.2025 13:30 - 16:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 24.01.2025 13:15 - 16:00, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 31.01.2025 10:00 - 12:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 04.02.2025 09:00 - 11:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 07.02.2025 10:00 - 12:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 14.02.2025 12:00 - 14:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 18.02.2025 13:30 - 16:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 03.03.2025 13:15 - 16:00, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 12.03.2025 09:00 - 11:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 21.03.2025 10:00 - 12:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 25.03.2025 13:30 - 16:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 28.03.2025 10:00 - 12:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 31.03.2025 13:00 - 15:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 09.04.2025 13:00 - 15:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 15.04.2025 13:30 - 16:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 23.04.2025 13:00 - 15:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039
  • 29.04.2025 13:30 - 16:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3039

Tavoitteet

Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.

Sisältö

Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?

Opiskelumateriaali

Asiakasprojekti (5 op)

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi (5 op) tai vastaavat tiedot