Skip to main content

Inbound marketing (5 cr)

Code: LT00DT82-3007

General information


Enrollment
13.01.2025 - 26.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
13.01.2025 - 31.05.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
3 cr
RDI portion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Department of Business
Campus
Kouvola Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Laura Hakanen
Groups
LTKV22SP3
Business, full-time studies
VV2024-2025
Optional studies 2024-2025
LTKV22KM5
Business, part-time studies
LTKV23KM5
Business, part-time studies
LTKV23SP3
Business, full-time studies
Course
LT00DT82

Realization has 5 reservations. Total duration of reservations is 15 h 30 min.

Time Topic Location
Mon 17.02.2025 time 09:00 - 11:30
(2 h 30 min)
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007
243 DataLAB/Byod-luokka (24+1), päärakennus
Mon 10.03.2025 time 09:00 - 12:00
(3 h 0 min)
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007
140 Teorialuokka (40+1), päärakennus
Mon 17.03.2025 time 09:00 - 11:30
(2 h 30 min)
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007
148 Byod-/teorialuokka (26+1), päärakennus
Mon 31.03.2025 time 10:00 - 14:00
(4 h 0 min)
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007
140 Teorialuokka (40+1), päärakennus
Mon 14.04.2025 time 10:00 - 13:30
(3 h 30 min)
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007
140 Teorialuokka (40+1), päärakennus
Changes to reservations may be possible.

Objective

You can utilize the principles of inbound marketing and public relations in creating marketing-related content.
You can use the inbound marketing tools.
You can produce personalized content and influencer marketing.

Content

What is inbound marketing and what are its tools?
How to create visibility through search engine optimization (SEO) as part of inbound marketing?
How to design personalized content marketing/PR messages (e.g. blogs in Wordpress, newsletters) to attract customers?
How to use opinion leaders and influencers as part of an inbound marketing campaign?
What is storytelling and how to utilize it in marketing?

Course material

Learn-alustan materiaalit ja muu opettajan osoittama materiaali.

Study forms and methods

Työhön integroitu oppimisväylä:
Osallistut toteutuksen lähiluentoihin lukujärjestyksen mukaisesti tai perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät sekä toteutat ryhmätyötä vastaavan tehtävän omalle työnantajallesi. Oppimistehtävät sisältävät työviikkopohjaisen oppimisväylän toteutukseen suhteutettuna enemmän itsenäistä aiheeseen tutustumista.

Osaamisen tunnustaminen & tunnistaminen:
Jos sinulla on aiempia korkeakouluopintoja tai muualta hankittua osaamista, voit korvata tai hyväksilukea tämän opintojakson.

RDI and work-related cooperation

Opintojaksolla tehdään työelämäprojekti ryhmätyönä.

Timing of exams and assignments

Oppimistehtävien palautusaikataulut julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alkaessa. Kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi.

Student workload

5 op:n opintojaksolla opiskelijan työmäärä on n. 135 t, josta osa on työjärjestyksen mukaisesti luentoja ja ryhmätyöskentelyä opettajan ohjauksessa ja loput itsenäisesti työstettäviä oppimistehtäviä.

Further information

Opintojaksolle hyväksytyt opiskelijat siirtyvät Learn-alustalle automaattisesti opintojakson alkaessa.

Evaluation scale

1-5

Assessment methods and criteria

Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakson arvioin perustuu Xamkin ammattikorkeakoulun opiskelijan arviointikehikkoon. Tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytyksen löydät Learn-alustalta.

Go back to top of page