Inbound marketing (5 cr)
Code: LT00DT82-3007
General information
- Enrollment
-
13.01.2025 - 26.01.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
13.01.2025 - 31.05.2025
Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- RDI portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Department of Business
- Campus
- Kouvola Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
- Teachers
- Laura Hakanen
- Groups
-
LTKV22SP3Business, full-time studies
-
VV2024-2025Optional studies 2024-2025
-
LTKV22KM5Business, part-time studies
-
LTKV23KM5Business, part-time studies
-
LTKV23SP3Business, full-time studies
- Course
- LT00DT82
Realization has 5 reservations. Total duration of reservations is 15 h 30 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Mon 17.02.2025 time 09:00 - 11:30 (2 h 30 min) |
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007 |
243
DataLAB/Byod-luokka (24+1), päärakennus
|
Mon 10.03.2025 time 09:00 - 12:00 (3 h 0 min) |
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007 |
140
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Mon 17.03.2025 time 09:00 - 11:30 (2 h 30 min) |
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007 |
148
Byod-/teorialuokka (26+1), päärakennus
|
Mon 31.03.2025 time 10:00 - 14:00 (4 h 0 min) |
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007 |
140
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Mon 14.04.2025 time 10:00 - 13:30 (3 h 30 min) |
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007 |
140
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Objective
You can utilize the principles of inbound marketing and public relations in creating marketing-related content.
You can use the inbound marketing tools.
You can produce personalized content and influencer marketing.
Content
What is inbound marketing and what are its tools?
How to create visibility through search engine optimization (SEO) as part of inbound marketing?
How to design personalized content marketing/PR messages (e.g. blogs in Wordpress, newsletters) to attract customers?
How to use opinion leaders and influencers as part of an inbound marketing campaign?
What is storytelling and how to utilize it in marketing?
Course material
Learn-alustan materiaalit ja muu opettajan osoittama materiaali.
Study forms and methods
Työhön integroitu oppimisväylä:
Osallistut toteutuksen lähiluentoihin lukujärjestyksen mukaisesti tai perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät sekä toteutat ryhmätyötä vastaavan tehtävän omalle työnantajallesi. Oppimistehtävät sisältävät työviikkopohjaisen oppimisväylän toteutukseen suhteutettuna enemmän itsenäistä aiheeseen tutustumista.
Osaamisen tunnustaminen & tunnistaminen:
Jos sinulla on aiempia korkeakouluopintoja tai muualta hankittua osaamista, voit korvata tai hyväksilukea tämän opintojakson.
RDI and work-related cooperation
Opintojaksolla tehdään työelämäprojekti ryhmätyönä.
Timing of exams and assignments
Oppimistehtävien palautusaikataulut julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alkaessa. Kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi.
Student workload
5 op:n opintojaksolla opiskelijan työmäärä on n. 135 t, josta osa on työjärjestyksen mukaisesti luentoja ja ryhmätyöskentelyä opettajan ohjauksessa ja loput itsenäisesti työstettäviä oppimistehtäviä.
Further information
Opintojaksolle hyväksytyt opiskelijat siirtyvät Learn-alustalle automaattisesti opintojakson alkaessa.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakson arvioin perustuu Xamkin ammattikorkeakoulun opiskelijan arviointikehikkoon. Tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytyksen löydät Learn-alustalta.