Inbound-markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DT82-3007
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
13.01.2025 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
13.01.2025 - 31.05.2025
Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Laura Hakanen
- Ryhmät
-
LTKV22SP3Liiketalous, päivätoteutus (myynti ja markkinointi)
-
VV2024-2025Valinnaiset opinnot 2024-2025
-
LTKV22KM5Liiketalous, monimuoto (myynti ja markkinointi)
-
LTKV23KM5Liiketalous, monimuoto (myynti ja markkinointi)
-
LTKV23SP3Liiketalous, päivätoteutus (myynti ja markkinointi)
- Opintojakso
- LT00DT82
Toteutuksella on 5 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 15 t 30 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ma 17.02.2025 klo 09:00 - 11:30 (2 t 30 min) |
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007 |
243
DataLAB/Byod-luokka (24+1), päärakennus
|
Ma 10.03.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007 |
140
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Ma 17.03.2025 klo 09:00 - 11:30 (2 t 30 min) |
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007 |
148
Byod-/teorialuokka (26+1), päärakennus
|
Ma 31.03.2025 klo 10:00 - 14:00 (4 t 0 min) |
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007 |
140
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Ma 14.04.2025 klo 10:00 - 13:30 (3 t 30 min) |
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007 |
140
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Tavoitteet
Osaat hyödyntää inbound-markkinoinnin sekä suhdetoiminnan periaatteita markkinoinnissa ja sisällön tuotannossa.
Osaat käyttää inbound-markkinoinnin työkaluja.
Osaat toteuttaa personoitua sisältö- ja vaikuttajamarkkinointia,
Sisältö
Mitä inbound-markkinointi on ja mitä työkaluja siihen liittyy?
Mitä tarkoittavat löydettävyys ja hakukoneoptimointi osana inboundia?
Miten toteuttaa personoitua sisältömarkkinointia ja jakaa sisältöjä blogeissa (esim. Wordpress), uutiskirjeissä ja sosiaalisessa mediassa asiakashankinnan ja suhdetoiminnan tarpeisiin?
Miten inbound-markkinointikampanjoissa voi hyödyntää vaikuttajia?
Mitä tarinankerronta tarkoittaa ja miten sitä voi hyödyntää markkinoinnin tukena?
Opiskelumateriaali
Learn-alustan materiaalit ja muu opettajan osoittama materiaali.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Työhön integroitu oppimisväylä:
Osallistut toteutuksen lähiluentoihin lukujärjestyksen mukaisesti tai perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät sekä toteutat ryhmätyötä vastaavan tehtävän omalle työnantajallesi. Oppimistehtävät sisältävät työviikkopohjaisen oppimisväylän toteutukseen suhteutettuna enemmän itsenäistä aiheeseen tutustumista.
Osaamisen tunnustaminen & tunnistaminen:
Jos sinulla on aiempia korkeakouluopintoja tai muualta hankittua osaamista, voit korvata tai hyväksilukea tämän opintojakson.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojaksolla tehdään työelämäprojekti ryhmätyönä.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Oppimistehtävien palautusaikataulut julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alkaessa. Kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi.
Opiskelijan työmäärä
5 op:n opintojaksolla opiskelijan työmäärä on n. 135 t, josta osa on työjärjestyksen mukaisesti luentoja ja ryhmätyöskentelyä opettajan ohjauksessa ja loput itsenäisesti työstettäviä oppimistehtäviä.
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojaksolle hyväksytyt opiskelijat siirtyvät Learn-alustalle automaattisesti opintojakson alkaessa.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakson arvioin perustuu Xamkin ammattikorkeakoulun opiskelijan arviointikehikkoon. Tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytyksen löydät Learn-alustalta.