Raportointi ja akateeminen kirjoittaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: GD00DL25-3009
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
04.11.2024 - 17.11.2024
Ajoitus
01.01.2025 - 30.04.2025
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
20 % Lähiopetus, 80 % Etäopetus
Yksikkö
Kulttuurin koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 22
Koulutus
- Degree Programme in Game Design
Opettaja
- Ksenia Visser
- Suvi Pylvänen
Ryhmät
-
GDKV22SPGame design, full-time studies
- 30.01.2025 13:45 - 16:15, Reporting and academic writing GD00DL25-3009
- 17.02.2025 11:45 - 13:45, Reporting and academic writing GD00DL25-3009
- 01.04.2025 09:00 - 10:30, Reporting and academic writing GD00DL25-3009
- 28.04.2025 10:00 - 11:30, Reporting and academic writing GD00DL25-3009
Tavoitteet
Voit luovasti ja kriittisesti soveltaa tietosi suunnitteluprosessissa.
Voit asettaa tavoitteet, tutkimuskysymykset ja viitekehyksen projektillesi.
Voit valita sovellettavat tutkimusmenetelmät projektiin.
Voit luoda esseen viitteillä ja ymmärtää akateemista kirjoitustyyliä.
Opit suorittamaan kirjallisuusarviointeja.
Sisältö
Kuinka kuvata projektin kehitystä?
Kuinka raportoida (tutkimus, kehitysprosessi ja tulokset) ja käyttää vaadittuja liitteitä?
Kuinka kirjoittaa peliteoriaan liittyviä esseitä?
Opiskelumateriaali
Opiskelumateriaali on LEARN-alaustalla.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opiskelu aikataulun mukaisesti.
TKI ja työelämäyhteistyö
TKI-projekti kehittää TKI-taidot jotka ovat tärkeitä työelämässä ja tukee opinnäytetyönkirjoittamista.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Aikatalu tehtävien palautukselle on LEARNissa.
Opiskelijan työmäärä
Opiskelijat työskentelevät ryhmissä.
Kurssiin kuuluu yhteiset ryhmätapaamiset sekä ryhmäkohtaiset tuutorointiajat.
Toteutuksen osien kuvaus
Opintojaksolla tehdään tutkimussuunnitelma ja kirjoitetaan asiantuntija-artikkeli, joka mahdollistaa syventämisen valittuun aiheeseen. Opintojakso on osa 3. vuoden projektia ja se johdattaa opinnäytetyöprosessiin.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Xamkin arviointikehikon mukaan