Planning client-centred interventions (5 cr)
Code: LI00EH60-3004
General information
- Enrollment
-
04.11.2024 - 17.11.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
13.01.2025 - 30.03.2025
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Department of Social Services and Health Care
- Campus
- Savonlinna Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Physical Education
- Teachers
- Tiina Aho
- Teacher in charge
- Outi Pyöriä
- Groups
-
LISA22SPPhysical Education, full-time studies
- Course
- LI00EH60
Realization has 20 reservations. Total duration of reservations is 81 h 45 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 14.01.2025 time 08:30 - 12:00 (3 h 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Orientaatio ja prosessi (KAMPUS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 16.01.2025 time 08:30 - 12:00 (3 h 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 1. teoreettinen viitekehys (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 21.01.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 23.01.2025 time 08:15 - 12:00 (3 h 45 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 2. käsikirjoittaminen (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 28.01.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 30.01.2025 time 08:30 - 12:00 (3 h 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 1. (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 04.02.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 06.02.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 11.02.2025 time 08:30 - 12:00 (3 h 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 1.Käsikirjoituksen suuntaaminen (KAMPUS tai TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 13.02.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely (ei yhteistä yhteenvetoa) |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 18.02.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 20.02.2025 time 08:30 - 12:00 (3 h 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 2. (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 04.03.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 06.03.2025 time 08:30 - 12:00 (3 h 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 3. (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 11.03.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa |
SA124
Teorialuokka
|
Thu 13.03.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 18.03.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 20.03.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 25.03.2025 time 09:00 - 15:00 (6 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-seminaari 4. (KAMPUS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 27.03.2025 time 08:00 - 15:00 (7 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Henkilökohtainen reflektiosparri (a´30 min / varauskalenteri) (TEAMS) |
SA124
Teorialuokka
|
Objective
You understand the basics of training processes aiming at permanent and comprehensive lifestyle changes.
You can start client relationships and determine individual starting points, aims and resources available together with clients.
You can pay attention to the elements of lifestyle changes in your planning work.
You provide clients with plans for individual and realistic change processes that suit their lives.
Content
What does a permanent lifestyle change mean?
What are the basics of client-centred training processes that aim at permanent lifestyle changes?
How do you determine the starting point, aims and the resources available?
What elements require attention in permanent lifestyle changes?
How do you plan comprehensive and client-centred change processes.
Evaluation scale
1-5