Skip to main content

Assessing client-centred interventions (5 cr)

Code: LI00EH62-3004

General information


Enrollment
04.11.2024 - 17.11.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
13.01.2025 - 30.03.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Department of Social Services and Health Care
Campus
Savonlinna Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Physical Education
Teachers
Tiina Aho
Teacher in charge
Outi Pyöriä
Groups
LISA22SP
Physical Education, full-time studies
Course
LI00EH62

Realization has 20 reservations. Total duration of reservations is 81 h 45 min.

Time Topic Location
Tue 14.01.2025 time 08:30 - 12:00
(3 h 30 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Orientaatio ja prosessi (KAMPUS)
SA125 Teorialuokka
Thu 16.01.2025 time 08:30 - 12:00
(3 h 30 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 1. teoreettinen viitekehys (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Tue 21.01.2025 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Thu 23.01.2025 time 08:15 - 12:00
(3 h 45 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 2. käsikirjoittaminen (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Tue 28.01.2025 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Thu 30.01.2025 time 08:30 - 12:00
(3 h 30 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 1. (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Tue 04.02.2025 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Thu 06.02.2025 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Tue 11.02.2025 time 08:30 - 12:00
(3 h 30 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 1.Käsikirjoituksen suuntaaminen (KAMPUS tai TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Thu 13.02.2025 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely (ei yhteistä yhteenvetoa)
SA125 Teorialuokka
Tue 18.02.2025 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Thu 20.02.2025 time 08:30 - 12:00
(3 h 30 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 2. (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Tue 04.03.2025 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Thu 06.03.2025 time 08:30 - 12:00
(3 h 30 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 3. (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Tue 11.03.2025 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa
SA124 Teorialuokka
Thu 13.03.2025 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa
SA125 Teorialuokka
Tue 18.03.2025 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa
SA125 Teorialuokka
Thu 20.03.2025 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa
SA125 Teorialuokka
Tue 25.03.2025 time 09:00 - 15:00
(6 h 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-seminaari 4. (KAMPUS)
SA125 Teorialuokka
Thu 27.03.2025 time 08:00 - 15:00
(7 h 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Henkilökohtainen reflektiosparri (a´30 min / varauskalenteri) (TEAMS)
SA124 Teorialuokka
Changes to reservations may be possible.

Objective

You can assess the effectiveness of training processes with different tools together with clients.
You can design follow-up procedures for the post training process time together with clients.
You can close client relationships in a client-centred way.
You can assess your own trainer activities realistically and find development targets in them.

Content

How and with what tools can you assess the effectiveness of training processes?
How to design follow-up procedures that support permanent lifestyle changes together with clients?
How to close training processes in a client-centred way?

Evaluation scale

1-5

Go back to top of page