Assessing client-centred interventions (5 cr)
Code: LI00EH62-3004
General information
- Enrollment
-
04.11.2024 - 17.11.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
13.01.2025 - 30.03.2025
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Department of Social Services and Health Care
- Campus
- Savonlinna Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Physical Education
- Teachers
- Tiina Aho
- Teacher in charge
- Outi Pyöriä
- Groups
-
LISA22SPPhysical Education, full-time studies
- Course
- LI00EH62
Realization has 20 reservations. Total duration of reservations is 81 h 45 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 14.01.2025 time 08:30 - 12:00 (3 h 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Orientaatio ja prosessi (KAMPUS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 16.01.2025 time 08:30 - 12:00 (3 h 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 1. teoreettinen viitekehys (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 21.01.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 23.01.2025 time 08:15 - 12:00 (3 h 45 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 2. käsikirjoittaminen (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 28.01.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 30.01.2025 time 08:30 - 12:00 (3 h 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 1. (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 04.02.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 06.02.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 11.02.2025 time 08:30 - 12:00 (3 h 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 1.Käsikirjoituksen suuntaaminen (KAMPUS tai TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 13.02.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely (ei yhteistä yhteenvetoa) |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 18.02.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 20.02.2025 time 08:30 - 12:00 (3 h 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 2. (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 04.03.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 06.03.2025 time 08:30 - 12:00 (3 h 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 3. (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 11.03.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa |
SA124
Teorialuokka
|
Thu 13.03.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 18.03.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 20.03.2025 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa |
SA125
Teorialuokka
|
Tue 25.03.2025 time 09:00 - 15:00 (6 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-seminaari 4. (KAMPUS) |
SA125
Teorialuokka
|
Thu 27.03.2025 time 08:00 - 15:00 (7 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Henkilökohtainen reflektiosparri (a´30 min / varauskalenteri) (TEAMS) |
SA124
Teorialuokka
|
Objective
You can assess the effectiveness of training processes with different tools together with clients.
You can design follow-up procedures for the post training process time together with clients.
You can close client relationships in a client-centred way.
You can assess your own trainer activities realistically and find development targets in them.
Content
How and with what tools can you assess the effectiveness of training processes?
How to design follow-up procedures that support permanent lifestyle changes together with clients?
How to close training processes in a client-centred way?
Evaluation scale
1-5