Selling and content marketing of wellbeing services (5 cr)
Code: CO00FQ00-3001
General information
- Enrollment
-
04.11.2024 - 06.01.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
21.01.2025 - 31.07.2025
Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Opetuksen hallinto ja kehittäminen
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 200
- Teachers
- Tiina Savia
- Teacher in charge
- Tiina Savia
- Groups
-
RIPA25Cross-institutional studies
- Course
- CO00FQ00
Objective
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Content
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Course material
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian
• Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019
• Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Study forms and methods
This course is for CampusOnline-students, not for Xamk degree students.
Timing of exams and assignments
Kaikki 3 tenttiä ovat auki koko opintojakson toteuttamisen ajan eli opiskelija pystyy itsenäisesti tekemään tentit haluamassaan aikataulussa opintojakson toteutusajan puitteissa. Opiskelija voi myös tehdä tentit haluamassaan järjestyksessä.
Student workload
133h itsenäistä verkkotyöskentelyä
Course part description
1. Hyvinvointipalvelujen johtaminen
2. Hyvinvointipalvelujen myynti ja markkinointi
3. Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Arviointi perustuu 3 tenttiin, joiden pistemäärä määrittää arvosanan.