Skip to main content

Selling and content marketing of wellbeing services (5 cr)

Code: CO00FQ00-3001

General information


Enrollment
04.11.2024 - 06.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
21.01.2025 - 31.07.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Opetuksen hallinto ja kehittäminen
Campus
Ecampus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 200
Teachers
Tiina Savia
Teacher in charge
Tiina Savia
Groups
RIPA25
Cross-institutional studies
Course
CO00FQ00
No reservations found for realization CO00FQ00-3001!

Objective

Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.

Content

Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?

Course material

• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian
• Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019
• Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit

Study forms and methods

This course is for CampusOnline-students, not for Xamk degree students.

Timing of exams and assignments

Kaikki 3 tenttiä ovat auki koko opintojakson toteuttamisen ajan eli opiskelija pystyy itsenäisesti tekemään tentit haluamassaan aikataulussa opintojakson toteutusajan puitteissa. Opiskelija voi myös tehdä tentit haluamassaan järjestyksessä.

Student workload

133h itsenäistä verkkotyöskentelyä

Course part description

1. Hyvinvointipalvelujen johtaminen
2. Hyvinvointipalvelujen myynti ja markkinointi
3. Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen

Evaluation scale

1-5

Assessment methods and criteria

Arviointi perustuu 3 tenttiin, joiden pistemäärä määrittää arvosanan.

Go back to top of page