Siirry suoraan sisältöön

Marketing, sales & product plan (5op)

Toteutuksen tunnus: PG00EU48-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
10.11.2025 - 21.11.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
12.01.2026 - 25.03.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
englanti
Opettajat
Marko Lumijärvi
Vastuuopettaja
Marko Lumijärvi
Ryhmät
PGKV25S
Post-Graduate Diploma, Entrepreneurship and Start-Ups
Opintojakso
PG00EU48

Toteutuksella on 10 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 35 t 15 min.

Aika Aihe Tila
Ma 02.02.2026 klo 09:00 - 12:30
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3004
249 Teorialuokka (32+1), päärakennus
Ti 03.02.2026 klo 13:30 - 17:00
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3004
249 Teorialuokka (32+1), päärakennus
Ma 02.03.2026 klo 13:30 - 17:00
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3004
249 Teorialuokka (32+1), päärakennus
Ti 03.03.2026 klo 09:00 - 12:30
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3004
249 Teorialuokka (32+1), päärakennus
Ma 09.03.2026 klo 09:00 - 12:30
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3004
249 Teorialuokka (32+1), päärakennus
Ti 10.03.2026 klo 13:30 - 17:00
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3004
249 Teorialuokka (32+1), päärakennus
Ma 16.03.2026 klo 09:00 - 12:30
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3004
249 Teorialuokka (32+1), päärakennus
Ma 23.03.2026 klo 09:00 - 12:45
(3 t 45 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3004
249 Teorialuokka (32+1), päärakennus
Ma 23.03.2026 klo 13:30 - 17:00
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3004
249 Teorialuokka (32+1), päärakennus
Ti 24.03.2026 klo 13:30 - 17:00
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3004
249 Teorialuokka (32+1), päärakennus
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opit tuotteistamaan, kaupallistamaan ja johtamaan erilaisia innovaatioita yritystoiminnassa.

Osaat kuvata asiakaslähtöisten markkinointikonseptien osa-alueet, mukaan lukien niiden tavoitteet ja toiminnot.

Osaat analysoida asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja määritellä periaatteet kohderyhmien segmentointiin ja valintaan.

Ymmärrät digimarkkinoinnin toimintaympäristön ja sen tarjoamat mahdollisuudet monikanavaiseen myyntiin ja markkinointiin.

Osaat suunnitella markkinointimixin huomioiden tuotteen elinkaaren, markkinoinnin tavoitteet ja yritysvastuun.

Sisältö

Mitkä ovat asiakaslähtöisen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin tavoitteet ja rooli organisaation toiminnassa?

Miten digitaaliset talous- ja toimintaympäristöt vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?

Miten asiakkaiden ostokäyttäytyminen ja segmentointi otetaan huomioon määriteltäessä tavoitteita ja kohderyhmiä?

Mitkä ovat monikanavaisen digimarkkinoinnin ja -myynnin osa-alueet?

Mistä markkinointimix koostuu ja miten sitä voidaan käyttää organisaation tavoitteiden saavuttamiseen?

Arviointi

Osaat käyttää liiketoimintaan liittyvää sanastoa

Osaat käyttää vakuuttamisen tekniikoita esittääksesi ideasi tehokkaasti

Osaat kirjoittaa tutkimusraportin, joka analysoi liiketoimintamahdollisuutta

Osoitat osaavasi analysoida ja tulkita taloudellisia raportteja

Osaat analysoida yrityksen toimintaa hyödyntäen keskeisiä tunnuslukuja päätöksenteon tukena

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun