Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5op)
Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3023
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 10.11.2025 - 21.11.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 12.01.2026 - 31.05.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 50
- Koulutus
- Degree Programme in Digital International Business
- Opettajat
- Kerttuli Fisk
- Ryhmät
-
IBKV24SP1Digital international business, full-time studies
- Opintojakso
- LT00DP39
Toteutukselle Markkinoinnin ja brändin johtaminen LT00DP39-3023 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan
Sisältö
Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?
Arviointi
Opiskelija osaa
- käyttää johdonmukaisesti brändinhallinnan avainkäsitteitä
- etsiä soveltuvaa tietoa alan ammattilähteistä
- hahmottaa markkinoinnin ja brändin rakentamisen tehtäväkokonaisuuksia
- toimia tavoitteellisesti tiimin jäsenenä markkinoinnin suunnittelun tehtävissä
- toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa
Opiskelumateriaali
Study materials are provided by the teacher in class and can also be found via the Learn platform.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
The course is carried out mainly by contact teaching on Kouvola campus according to a weekly schedule. Remote participation is not possible. As a rule, scheduled contact lessons are not recorded nor duplicated by online lectures. Participation in oral exercises and company visits is mandatory. The teacher provides guidance during contact lessons.
Students make progress by attending scheduled lessons and completing tasks and assignments individually or in groups. The course consists of contact lessons and individual and small-group assignments. In addition a project assignment must be completed.
TKI ja työelämäyhteistyö
During the course guest lecturers and company visits are possible (TBC) and the assignments are based on the needs of working life partners.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Given assignments, group works and quizzes must be completed following the given deadlines (see in Learn).
Kansainvälinen yhteistyö
Project and group work allow attendees to combine international cooperation and intercultural communication to this course.
Opiskelijan työmäärä
1 ECTS credits equals 27 hours of work by the student. In a 5-credit course, student's total maximum workload is approximately 135 hours including lessons, group work and independent study.
Toteutuksen osien kuvaus
Course will consist on different themes that follow the course description (brands & brand management, marketing management and marketing strategies).
Lisätietoja opiskelijoille
More detailed information can be found on Learn platform once the course starts.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
The student’s performance is assessed with reference to the learning objectives and assessment criteria of the course. The completion of the course requires active participation and the assignments to be completed with a passing grade.
Assessment scale: 1–5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot