Insinöörimatematiikka 2 (5op)
Toteutuksen tunnus: TY00EY56-3017
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 10.11.2025 - 21.11.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 05.01.2026 - 31.05.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Sähkö-, talo- ja biotuotetekniikan koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Mikkelin kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 45
- Koulutus
- Talotekniikan koulutus
- Opettajat
- Pia Valtonen
- Vastuuopettaja
- Pia Valtonen
- Ryhmät
-
TTMI25KMTalotekniikka, monimuoto
- Opintojakso
- TY00EY56
Toteutuksella on 10 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 41 t 45 min.
| Aika | Aihe | Tila |
|---|---|---|
|
La 17.01.2026 klo 12:45 - 17:00 (4 t 15 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3017 |
A124
Teorialuokka
|
|
Pe 23.01.2026 klo 08:00 - 12:15 (4 t 15 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3017 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
Pe 06.02.2026 klo 12:45 - 17:00 (4 t 15 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3017 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
La 14.02.2026 klo 12:45 - 17:00 (4 t 15 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3017 |
A124
Teorialuokka
|
|
La 14.03.2026 klo 08:00 - 12:15 (4 t 15 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3017 |
A124
Teorialuokka
|
|
To 09.04.2026 klo 12:15 - 16:15 (4 t 0 min) |
Ryhmä A: Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3017 |
A124
Teorialuokka
|
|
To 09.04.2026 klo 16:30 - 20:30 (4 t 0 min) |
Ryhmä B: Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3017 |
A124
Teorialuokka
|
|
Pe 24.04.2026 klo 12:45 - 17:00 (4 t 15 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3017 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
La 09.05.2026 klo 12:45 - 17:00 (4 t 15 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3017 |
A124
Teorialuokka
|
|
To 21.05.2026 klo 16:30 - 20:30 (4 t 0 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3017 |
A124
Teorialuokka
|
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.
Arviointi
Opiskelija osaa
- käyttää johdonmukaisesti matemaattisia käsitteitä ja viestii niiden avulla muiden kanssa.
- hahmottaa matemaattisia tehtäväkokonaisuuksia.
- käyttää keskeisimpiä matemaattisia malleja, menetelmiä ja apuvälineitä.