Insinöörimatematiikka 2 (5op)
Toteutuksen tunnus: TY00EY56-3018
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 10.11.2025 - 21.11.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 12.01.2026 - 30.04.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Logistiikan ja merenkulun koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kotkan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Opettajat
- Katja Helve
- Vastuuopettaja
- Katja Helve
- Ryhmät
-
LOKT25KMLogistiikka, insinöörikoulutus, monimuototo
- Opintojakso
- TY00EY56
Toteutuksella on 9 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 24 t 15 min.
| Aika | Aihe | Tila |
|---|---|---|
|
Ti 13.01.2026 klo 16:30 - 18:30 (2 t 0 min) |
Insinöörimatematiikka 2 (Vapaaehtoinen IM1-kertaus) |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan / remote teaching (scheduled)
|
|
Pe 16.01.2026 klo 08:15 - 12:00 (3 t 45 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3018 |
A5016
Yleisopetustila (60)
|
|
Ke 28.01.2026 klo 16:30 - 19:00 (2 t 30 min) |
Insinöörimatematiikka 2 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan / remote teaching (scheduled)
|
|
Pe 13.02.2026 klo 08:15 - 12:00 (3 t 45 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3018 |
A5016
Yleisopetustila (60)
|
|
Ti 10.03.2026 klo 17:00 - 19:00 (2 t 0 min) |
Insinöörimatematiikka 2 |
etäopetus, lukujärjestyksen mukaan / remote teaching (scheduled)
|
|
Pe 13.03.2026 klo 14:15 - 18:00 (3 t 45 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3018 |
A5016
Yleisopetustila (60)
|
|
Ti 24.03.2026 klo 17:00 - 19:00 (2 t 0 min) |
Insinöörimatematiikka 2 |
etäopetus, lukujärjestyksen mukaan / remote teaching (scheduled)
|
|
Ti 21.04.2026 klo 16:30 - 18:30 (2 t 0 min) |
Insinöörimatematiikka 2 (kertaus) |
etäopetus, lukujärjestyksen mukaan / remote teaching (scheduled)
|
|
Pe 24.04.2026 klo 12:15 - 14:45 (2 t 30 min) |
Tentti. Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3018 |
C2006
Monitoimiopetustila (79)
|
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.
Arviointi
Opiskelija osaa
- käyttää johdonmukaisesti matemaattisia käsitteitä ja viestii niiden avulla muiden kanssa.
- hahmottaa matemaattisia tehtäväkokonaisuuksia.
- käyttää keskeisimpiä matemaattisia malleja, menetelmiä ja apuvälineitä.