Insinöörimatematiikka 2 (5op)
Toteutuksen tunnus: TY00EY56-3021
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 10.11.2025 - 21.11.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 12.01.2026 - 25.05.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Sähkö-, talo- ja biotuotetekniikan koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Savonlinnan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Biotuotetekniikan koulutus
Toteutuksella on 12 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 25 t 45 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
La 17.01.2026 klo 12:15 - 14:00 (1 t 45 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3021 |
SA122
Teorialuokka
|
Pe 23.01.2026 klo 12:15 - 14:00 (1 t 45 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3021 |
SA122
Teorialuokka
|
To 05.02.2026 klo 18:00 - 20:00 (2 t 0 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3021 |
SA122
Teorialuokka
|
La 07.02.2026 klo 12:15 - 14:00 (1 t 45 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3021 |
SA122
Teorialuokka
|
Pe 13.02.2026 klo 12:15 - 13:45 (1 t 30 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3021 |
SA122
Teorialuokka
|
Pe 13.03.2026 klo 14:00 - 16:15 (2 t 15 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3021 |
SA122
Teorialuokka
|
To 26.03.2026 klo 18:00 - 20:00 (2 t 0 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3021 |
SA427
Byod-/teorialuokka
|
Pe 27.03.2026 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3021 |
SA427
Byod-/teorialuokka
|
La 11.04.2026 klo 08:15 - 11:45 (3 t 30 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3021 |
SA427
Byod-/teorialuokka
|
Pe 24.04.2026 klo 14:00 - 16:00 (2 t 0 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3021 |
SA122
Teorialuokka
|
To 07.05.2026 klo 18:00 - 20:00 (2 t 0 min) |
Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3021 |
SA122
Teorialuokka
|
Pe 08.05.2026 klo 14:00 - 16:00 (2 t 0 min) |
Koe: Insinöörimatematiikka 2 TY00EY56-3021 |
SA122
Teorialuokka
|
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.
Arviointi
Opiskelija osaa
- käyttää johdonmukaisesti matemaattisia käsitteitä ja viestii niiden avulla muiden kanssa.
- hahmottaa matemaattisia tehtäväkokonaisuuksia.
- käyttää keskeisimpiä matemaattisia malleja, menetelmiä ja apuvälineitä.