Asiakaskokemuksen johtaminenLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: DM00FS18
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
- Korkeakoulu
- Peppi
Osaamistavoitteet
Osaat luoda asiakaspersoonien kuvauksia ja ymmärrät niiden merkityksen ostopolun ja asiakaskokemuksen kehittämisessä.
Osaat määritellä ja arvioida asiakaskokemuksen muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä.
Osaat mitata, analysoida ja kehittää asiakaskokemusta.
Sisältö
Miten asiakaspersoonia luodaan?
Miten asiakaspersoonat otetaan huomioon ostopolun ja asiakaskokemuksen kehittämisessä?
Miten ja mistä eri tekijöistä asiakaskokemus muodostuu?
Miten asiakaskokemusta mitataan ja kehitetään?
Arviointi
Osaat
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida tietoa asiakaspersoonista ja asiakaskokemuksesta.
d. kehittää yrityksen asiakaskokemusta ja sen mittaamista.
Edeltävä osaaminen
Alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen