Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen johtaminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: DM00FS18

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi
Korkeakoulu
Peppi

Osaamistavoitteet

Osaat luoda asiakaspersoonien kuvauksia ja ymmärrät niiden merkityksen ostopolun ja asiakaskokemuksen kehittämisessä.
Osaat määritellä ja arvioida asiakaskokemuksen muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä.
Osaat mitata, analysoida ja kehittää asiakaskokemusta.

Sisältö

Miten asiakaspersoonia luodaan?
Miten asiakaspersoonat otetaan huomioon ostopolun ja asiakaskokemuksen kehittämisessä?
Miten ja mistä eri tekijöistä asiakaskokemus muodostuu?
Miten asiakaskokemusta mitataan ja kehitetään?

Arviointi

Osaat
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida tietoa asiakaspersoonista ja asiakaskokemuksesta.
d. kehittää yrityksen asiakaskokemusta ja sen mittaamista.

Edeltävä osaaminen

Alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen

Siirry alkuun