Siirry suoraan sisältöön

Esimies asiakkuuksien kehittäjänäLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: Y25300012

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Korkeakoulu
Peppi

Osaamistavoitteet

Osaat seurata ja arvioida esimiestä asiakkuuksien kehittäjänä. Osaat suunnitella ja kehittää asiakastyötä. Osaat hankkia, kehittää ja ylläpitää asiakkuuksia. Osaat hyödyntää verkon mahdoliisuuksia asiakkuuksien kehittämisessä. Osaat arvioida ja suunnitella esimiesosaamistasi asiakkuuksien kehittäjänä.

Sisältö

Miten seurata ja arvioida esimiestä asiakkuuksien kehittäjänä? Miten voi suunnitella ja kehittää asiakastyötä? Miten hankkia, kehittää ja ylläpitää asiakkuuksia? Miten hyödynnät verkon mahdollisuuksia asiakkuukisen kehittämisessä? Miten arvioit ja suunnittelet esimiesosaamistasi asiakkuuksien kehittäjänä?

Arviointi

a. osaat käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa
b. osaat arvioida käyttämiäsi tietolähteitä kriittisesti
e. osaat valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja tekniikat ja perustella valinnan

Edeltävä osaaminen

Suositellaan asiakastuntemuksen ja asiakassuhteiden sekä esimiestyön kehittämisen perusteiden osaamista.

Siirry alkuun