Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen palvelukohtaaminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: DK00DI25

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Osaat kehittää ja suunnitella pk-yrityksen palvelua ottaen huomioon digitaalisen liiketoimintastrategian asettamat vaatimukset.
Ymmärrät digitaalisten palveluiden luomat mahdollisuudet.
Tunnistat asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä liiketoiminnassa.
Omaat valmiudet suunnitella palveluajattelun keinoin digitaalisia palveluita.

Sisältö

Millaisia erityispiirteitä on digitaalisten palvelujen kehittämisellä?
Mitä on käyttäjäkeskeinen suunnittelu?
Miten muodostuu digitaalinen asiakaskokemus? Millainen on palvelupolku?
Mitä pitää ottaa huomioon digitaalisessa asiakaskohtaamisissa?
Miten suunnitellaan pk-yrityksen digitaalinen asiakaspalvelu?
Millaista osaamista pk-yrityksen henkilöstö tarvitsee digitaalisessa palveluympäristössä?
Miten sosiaalista mediaa voi hyödyntää asiakaspalvelussa ja/tai palvelun johtamisessa?

Arviointi

Osaat
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti tietoa asiakaskohtaamisten ja palveluajattelun kehittämiseksi
d. kehittää yritykseen uusi digitaalinen palvelu, lisäpalvelu tai olemassa olevan palvelun digitalisointi
Arviointi 1 – 5, 0=hylätty

Edeltävä osaaminen

”Strategiana digitaalinen liiketoiminta” -opintojakso on suoritettu.

Siirry alkuun