Skip to main content

Digitaalinen palvelukohtaaminenLaajuus (5 cr)

Course unit code: DK00DI25

General information


Credits
5 cr

Objective

Osaat kehittää ja suunnitella pk-yrityksen palvelua ottaen huomioon digitaalisen liiketoimintastrategian asettamat vaatimukset.
Ymmärrät digitaalisten palveluiden luomat mahdollisuudet.
Tunnistat asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä liiketoiminnassa.
Omaat valmiudet suunnitella palveluajattelun keinoin digitaalisia palveluita.

Content

Millaisia erityispiirteitä on digitaalisten palvelujen kehittämisellä?
Mitä on käyttäjäkeskeinen suunnittelu?
Miten muodostuu digitaalinen asiakaskokemus? Millainen on palvelupolku?
Mitä pitää ottaa huomioon digitaalisessa asiakaskohtaamisissa?
Miten suunnitellaan pk-yrityksen digitaalinen asiakaspalvelu?
Millaista osaamista pk-yrityksen henkilöstö tarvitsee digitaalisessa palveluympäristössä?
Miten sosiaalista mediaa voi hyödyntää asiakaspalvelussa ja/tai palvelun johtamisessa?

Evaluation

Osaat
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti tietoa asiakaskohtaamisten ja palveluajattelun kehittämiseksi
d. kehittää yritykseen uusi digitaalinen palvelu, lisäpalvelu tai olemassa olevan palvelun digitalisointi
Arviointi 1 – 5, 0=hylätty

Qualifications

”Strategiana digitaalinen liiketoiminta” -opintojakso on suoritettu.

Go back to top of page