Digitaalinen palvelukohtaaminenLaajuus (5 cr)
Course unit code: DK00DI25
General information
- Credits
- 5 cr
Objective
Osaat kehittää ja suunnitella pk-yrityksen palvelua ottaen huomioon digitaalisen liiketoimintastrategian asettamat vaatimukset.
Ymmärrät digitaalisten palveluiden luomat mahdollisuudet.
Tunnistat asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä liiketoiminnassa.
Omaat valmiudet suunnitella palveluajattelun keinoin digitaalisia palveluita.
Content
Millaisia erityispiirteitä on digitaalisten palvelujen kehittämisellä?
Mitä on käyttäjäkeskeinen suunnittelu?
Miten muodostuu digitaalinen asiakaskokemus? Millainen on palvelupolku?
Mitä pitää ottaa huomioon digitaalisessa asiakaskohtaamisissa?
Miten suunnitellaan pk-yrityksen digitaalinen asiakaspalvelu?
Millaista osaamista pk-yrityksen henkilöstö tarvitsee digitaalisessa palveluympäristössä?
Miten sosiaalista mediaa voi hyödyntää asiakaspalvelussa ja/tai palvelun johtamisessa?
Evaluation
Osaat
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti tietoa asiakaskohtaamisten ja palveluajattelun kehittämiseksi
d. kehittää yritykseen uusi digitaalinen palvelu, lisäpalvelu tai olemassa olevan palvelun digitalisointi
Arviointi 1 – 5, 0=hylätty
Qualifications
”Strategiana digitaalinen liiketoiminta” -opintojakso on suoritettu.