Strateginen sisältömarkkinointiLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: AV00DP55
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
- Korkeakoulu
- Peppi
Osaamistavoitteet
Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti digitaalisen markkinointiviestinnän eri keinoja eri kohderyhmille ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, sanoman ja mittarit. Osaat suunnitella kohderyhmää houkuttelevia sisältöjä, sekä tunnistaa orgaaniseen ja maksettuun näkyvyyteen vaikuttavia tekijöitä.
Sisältö
Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja digitaalinen markkinointiviestintä?
Miten digitaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten digitaalista markkinointiviestintää seurataan ja mitataan?
Miten luodaan kohderyhmää kiinnostavia sisältöjä ja miten niille hankitaan yleisöä?
Arviointi
Arvosana muodostuu yhdestä laajemmasta digiviestinnän suunnittelutehtävästä (50%) sekä oppimispäiväkirjasta (blogikirjoitukset) (50%).
Edeltävä osaaminen
Perustietämys myynnistä ja markkinoinnista.