Siirry suoraan sisältöön

Strateginen sisältömarkkinointiLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: AV00DP55

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi
Korkeakoulu
Peppi

Osaamistavoitteet

Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti digitaalisen markkinointiviestinnän eri keinoja eri kohderyhmille ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, sanoman ja mittarit. Osaat suunnitella kohderyhmää houkuttelevia sisältöjä, sekä tunnistaa orgaaniseen ja maksettuun näkyvyyteen vaikuttavia tekijöitä.

Sisältö

Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja digitaalinen markkinointiviestintä?
Miten digitaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten digitaalista markkinointiviestintää seurataan ja mitataan?
Miten luodaan kohderyhmää kiinnostavia sisältöjä ja miten niille hankitaan yleisöä?

Arviointi

Arvosana muodostuu yhdestä laajemmasta digiviestinnän suunnittelutehtävästä (50%) sekä oppimispäiväkirjasta (blogikirjoitukset) (50%).

Edeltävä osaaminen

Perustietämys myynnistä ja markkinoinnista.

Siirry alkuun