Strategic content marketingLaajuus (5 cr)
Course unit code: AV00DP55
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
- Institution
- Peppi
Objective
Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti digitaalisen markkinointiviestinnän eri keinoja eri kohderyhmille ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, sanoman ja mittarit. Osaat suunnitella kohderyhmää houkuttelevia sisältöjä, sekä tunnistaa orgaaniseen ja maksettuun näkyvyyteen vaikuttavia tekijöitä.
Content
Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja digitaalinen markkinointiviestintä?
Miten digitaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten digitaalista markkinointiviestintää seurataan ja mitataan?
Miten luodaan kohderyhmää kiinnostavia sisältöjä ja miten niille hankitaan yleisöä?
Evaluation
Arvosana muodostuu yhdestä laajemmasta digiviestinnän suunnittelutehtävästä (50%) sekä oppimispäiväkirjasta (blogikirjoitukset) (50%).
Qualifications
Perustietämys myynnistä ja markkinoinnista.