Skip to main content

Strategic content marketingLaajuus (5 cr)

Course unit code: AV00DP55

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish
Institution
Peppi

Objective

Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti digitaalisen markkinointiviestinnän eri keinoja eri kohderyhmille ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, sanoman ja mittarit. Osaat suunnitella kohderyhmää houkuttelevia sisältöjä, sekä tunnistaa orgaaniseen ja maksettuun näkyvyyteen vaikuttavia tekijöitä.

Content

Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja digitaalinen markkinointiviestintä?
Miten digitaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten digitaalista markkinointiviestintää seurataan ja mitataan?
Miten luodaan kohderyhmää kiinnostavia sisältöjä ja miten niille hankitaan yleisöä?

Evaluation

Arvosana muodostuu yhdestä laajemmasta digiviestinnän suunnittelutehtävästä (50%) sekä oppimispäiväkirjasta (blogikirjoitukset) (50%).

Qualifications

Perustietämys myynnistä ja markkinoinnista.

Go back to top of page