Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemus ja käyttäjäkokemusLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: BY00FH90

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Korkeakoulu
Peppi

Osaamistavoitteet

Osaat tunnistaa ja arvioida asiakaspersoonien merkityksen asiakaskokemuksen kehittämisen perustana.
Osaat määritellä ja arvioida asiakaskokemuksen muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä.
Osaat mitata, analysoida ja kehittää asiakaskokemusta.
Osaat tunnistaa ja arvioida, miten käyttäjäkokemus vaikuttaa asiakaskokemukseen.

Sisältö

Miten eri asiakaspersoonien arvostukset vaikuttavat asiakaskokemukseen?
Miten ja mistä eri tekijöistä asiakaskokemus muodostuu?
Miten asiakaskokemusta mitataan ja kehitetään?
Miten käyttäjäkokemus vaikuttaa asiakaskokemukseen?

Arviointi

-Osaat hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida tietoa asiakaspersoonista, asiakaskokemuksesta ja käyttäjäkokemuksesta.
- Osaat kehittää yrityksen asiakaskokemusta ja sen mittaamista.

Siirry alkuun