Digitaalinen asiakasympäristöLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: LT00FO28
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Osaat hahmottaa digitaalisen asiakaspolun.
Tiedät, miten asiakkaalle tuotetaan arvoa digitaalisessa ympäristössä.
Tunnistat asiakkuuksien hallintajärjestelmän (CRM) mahdollisuudet myynnin, markkinoinnin, asiakasvuorovaikutuksen ja –palvelun tehostamisessa.
Sisältö
Miten asiakaskokemusta kehitetään digitaloudessa?
Miten tuotetaan lisäarvoa asiakkaalle digitaloudessa?
Miten asiakkuuksien hallintajärjestelmiä (CRM) käytetään myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun välineinä?
Arviointi
Opiskelija osaa
a. käyttää johdonmukaisesti digitalouden ja digitaalisen asiakaskokemuksen ammattikäsitteitä
b. hahmottaa digitaalisen asiakasympäristön tehtäväkokonaisuuksia
c. käyttää alan keskeisiä malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita