Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen asiakasympäristöLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: LT00FO28

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Osaat hahmottaa digitaalisen asiakaspolun. 
Tiedät, miten asiakkaalle tuotetaan arvoa digitaalisessa ympäristössä. 
Tunnistat asiakkuuksien hallintajärjestelmän (CRM) mahdollisuudet myynnin, markkinoinnin, asiakasvuorovaikutuksen ja –palvelun tehostamisessa.

Sisältö

Miten asiakaskokemusta kehitetään digitaloudessa? 
Miten tuotetaan lisäarvoa asiakkaalle digitaloudessa? 
Miten asiakkuuksien hallintajärjestelmiä (CRM) käytetään myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun välineinä? 

Arviointi

Opiskelija osaa
a. käyttää johdonmukaisesti digitalouden ja digitaalisen asiakaskokemuksen ammattikäsitteitä
b. hahmottaa digitaalisen asiakasympäristön tehtäväkokonaisuuksia
c. käyttää alan keskeisiä malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita

Siirry alkuun