Projektihallinta - Project Management (5 op)
Toteutuksen tunnus: 204800814-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.01.2019 - 14.01.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 07.01.2019 - 26.04.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Robotiikan ja energia- ja rakennustekniikan koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kotkan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Rakennustekniikan koulutus
- Opettajat
- Juha Karvonen
- Vastuuopettaja
- Juha Karvonen
- Ryhmät
-
RA16SARakennustekniikka, monimuoto
- Opintojakso
- 204800814
Tavoitteet
After the successful completion of the course, students can carry out the basic planning of a construction/investment project (budget, scheduling, quality).
Sisältö
A workshop of Project Management information (and examples of P.M. systems & technics) Structure of project "body of knowledge" Time planning tools and technics Budget planning tools and methdos Project plan of a construction/investment project
Arviointi
a. käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa
use professional vocabulary and concepts in an expert way in different situations.
b. arvioida käyttämiään tietolähteitä kriittisesti
evaluate information sources critically.
c. työskennellä tiimin jäsenenä asiantuntijatehtävissä työelämässä sekä huomata ja kuvata ammattialan ongelmia
work as team members in working life expert duties and identify and describe the problems of the professional field.
d. arvioida toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa
evaluate operations in customer, user and target group situations.
e. valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja tekniikat ja perustella valinnan
choose appropriate models, methods, software and techniques according to the purpose and justify these choices.
f. edistää tiimin tavoitteellista toimintaa
promote teams’ goal-oriented operation.
g. soveltaa kriittisesti oman alan eettisiä periaatteita eri tilanteissa
apply critically the ethical principles of the professional field in different situa-tions.