Harjoittelu 2 (25 op)
Toteutuksen tunnus: GD00CY15-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 14.03.2022 - 31.03.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 02.05.2022 - 31.08.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 25 op
- Lähiosuus
- 23 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Kulttuurin koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 10 - 25
- Koulutus
- Degree Programme in Game Design
- Opettajat
- Marko Siitonen
- Vastuuopettaja
- Marko Siitonen
- Ryhmät
-
GDKV19SPGame design, full-time studies
- Opintojakso
- GD00CY15
Opiskelumateriaali
Kurssi ei sisällä erillistä opiskelumateriaalia.
Työnantaja voi edellyttää harjoittelijan perehtymistä/tutustumista kulloiseenkin harjoittelutehtävään tai sen osaan.
Harjoitteluun liittyvät dokumentaatiot (harjoittelusopimukset, tuntilistat ja raportointiohjeet) löydät Game Designin työharjoittelun Learn sivulta.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Harjoittelujakso on yksilölliseksi jaksoksi suunniteltu kokonaisuus.
Opiskelija vastaa itse harjoittelupaikan hankkimisesta. Harjoittelu yrittäjänä lasketaan myös työharjoitteluksi.
TKI ja työelämäyhteistyö
Työharjoittelu toteutetaan pelialan yrityksissä tai TKI projekteissa.
Kansainvälinen yhteistyö
Kansainvälinen yhteistyö on mahdollista etenkin ulkomaisen työharjoittelun muodossa.
Opiskelijan työmäärä
Opiskelijan työharjoittelussa sovelletaan samaa laskentakaavaa kuin muissakin opinnoissa:
1 opintopiste (op) vastaa laskennallisesti 27 työtuntia, ts. 1 kokonainen 40 t:n työviikko vastaa 1,5 opintopisteen työpanosta.
5 op = 135h työtuntia.
Opetussuunnitelmassa (HOPS) vaadittava 800 t:n eli 30 op:n kokonaisharjoittelumäärä voi jakautua yksilöllisesti eri kokoisiin osiin opintojen aikana ja työnantajia voi olla yhdestä useampaan.
Toteutuksen osien kuvaus
Opiskelija etsii ja hakee harjoittelupaikan peliyrityksestä tai osallistuu peliprojektiin osana harjoitteluaan.
Lisätietoja opiskelijoille
Lisätietoa: Marko Siitonen - Game Design harjoitteluvastaava.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Toimita harjoittelusopimus- ja tuntilomakkeet ja kirjallinen raportti harjoittelukoordinaattorillesi (Marko Siitonen).
Osallistu käytännön koulutuksen esittelypäivään.
Julkinen, ryhmälle suunnattu esittely PowerPoint -esityksen muodossa.
(esittelypäivät syksyisin ja keväisin)