Siirry suoraan sisältöön

Esimies asiakkuuksien kehittäjänä (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00CY56-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
12.04.2021 - 25.04.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
06.09.2021 - 12.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli (vanhennettu)
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Marika Vartiainen
Vastuuopettaja
Marika Vartiainen
Ryhmät
LTMI19SVB
Liiketalous, verkkototeutus
LTMI19SVA
Liiketalous, verkkototeutus
LTMI20SVA
Liiketalous, verkkototeutus
LTMI20SM
Liiketalous, monimuoto
LTMI20SVB
Liiketalous, verkkototeutus
LTMI19SM
Liiketalous, monimuoto
Opintojakso
LT00CY56
Toteutukselle LT00CY56-3005 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat seurata ja arvioida asiakkuuksien kehittämistä esimiestyön näkökulmasta.
Osaat hankkia ja ylläpitää asiakkuuksia.
Osaat arvioida ja hyödyntää monikanavaratkaisuja asiakkuuksien kehittämisessä.
Osaat arvioida ja kehittää esimiesosaamistasi muutostilanteissa asiakkuuksien näkökulma huomioiden.

Sisältö

Miten seurata ja arvioida asiakkuuksien kehittämistä esimiestyön näkökulmasta?
Miten hankkia, kehittää ja ylläpitää asiakkuuksia?
Miten hyödynnät monikanavaratkaisuja asiakkuuksien kehittämisessä?
Miten arvioit, ja kehität esimiesosaamistasi muutostilanteissa asiakkuuksien näkökulma huomioiden?

Arviointi

d.Osaat arvioida toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa
e. Osaat valita tarkoituksenmukaiset mallit ja menetelmät ja perustella valinnan
f. Osaat edistää tiimin tavoitteellista toimintaa

Opiskelumateriaali

Learnin aineisto ja opettajan myöhemmin määrittelemä materiaali.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Työhön integroitu oppimisväylä:
Perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät verkkototeutuksen mukaisesti.

Opiskelijan työmäärä

Opintojakson laajuus on 5 op, mikä tarkoittaa noin 135 tunnin työskentelyä

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Osaat käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa (a)
Osaat arvioida käyttämiäsi tietolähteitä kriittisesti (b)
Osaat valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja
tekniikat ja perustella valinnan (e)

Esitietovaatimukset

Suositellaan asiakasymmärryksen ja asiakaspalvelun sekä esimiestyön kehittämisen perusteiden osaamista.

Siirry alkuun