Esimies asiakkuuksien kehittäjänä (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00CY56-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
12.04.2021 - 25.04.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
06.09.2021 - 12.12.2021
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli (vanhennettu)
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Marika Vartiainen
- Vastuuopettaja
- Marika Vartiainen
- Ryhmät
-
LTMI19SVBLiiketalous, verkkototeutus
-
LTMI19SVALiiketalous, verkkototeutus
-
LTMI20SVALiiketalous, verkkototeutus
-
LTMI20SMLiiketalous, monimuoto
-
LTMI20SVBLiiketalous, verkkototeutus
-
LTMI19SMLiiketalous, monimuoto
- Opintojakso
- LT00CY56
Tavoitteet
Osaat seurata ja arvioida asiakkuuksien kehittämistä esimiestyön näkökulmasta.
Osaat hankkia ja ylläpitää asiakkuuksia.
Osaat arvioida ja hyödyntää monikanavaratkaisuja asiakkuuksien kehittämisessä.
Osaat arvioida ja kehittää esimiesosaamistasi muutostilanteissa asiakkuuksien näkökulma huomioiden.
Sisältö
Miten seurata ja arvioida asiakkuuksien kehittämistä esimiestyön näkökulmasta?
Miten hankkia, kehittää ja ylläpitää asiakkuuksia?
Miten hyödynnät monikanavaratkaisuja asiakkuuksien kehittämisessä?
Miten arvioit, ja kehität esimiesosaamistasi muutostilanteissa asiakkuuksien näkökulma huomioiden?
Arviointi
d.Osaat arvioida toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa
e. Osaat valita tarkoituksenmukaiset mallit ja menetelmät ja perustella valinnan
f. Osaat edistää tiimin tavoitteellista toimintaa
Opiskelumateriaali
Learnin aineisto ja opettajan myöhemmin määrittelemä materiaali.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Työhön integroitu oppimisväylä:
Perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät verkkototeutuksen mukaisesti.
Opiskelijan työmäärä
Opintojakson laajuus on 5 op, mikä tarkoittaa noin 135 tunnin työskentelyä
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Osaat käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa (a)
Osaat arvioida käyttämiäsi tietolähteitä kriittisesti (b)
Osaat valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja
tekniikat ja perustella valinnan (e)
Esitietovaatimukset
Suositellaan asiakasymmärryksen ja asiakaspalvelun sekä esimiestyön kehittämisen perusteiden osaamista.