Markkinoinnin johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: MB00ED82-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
21.01.2021 - 29.01.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
05.02.2021 - 30.04.2021
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhennettu)
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Master's Degree Programme in International Business Management
- Opettajat
- Satu Peltola
- Vastuuopettaja
- Satu Peltola
- Ryhmät
-
MBKV21KYInternational business management, master studies
- Opintojakso
- MB00ED82
Tavoitteet
Osaat kehittää ja toteuttaa markkinointistrategian.
Osaat tunnistaa linkin markkinointistrategian ja myyntistrategian välillä.
Opit brändinhallinnan keskeiset piirteet ja pystyt hyödyntämään niitä ammatillisella alalla.
Tiedät kuinka käyttää markkinointityökaluja ja miten arvioida markkinoinnin suorituskykyä.
Sisältö
Kuinka kehittää ja toteuttaa markkinointistrategia?
Mikä on markkinointistrategian ja myyntistrategian välinen yhteys?
Mitkä ovat brändinhallinnan pääpiirteet?
Mitkä ovat markkinointityökalut ja kuinka arvioida markkinoinnin suorituskykyä?
Opiskelumateriaali
-Lecture material
-Workshop discussions/webinars
-individual and teamwork related to data collection and literature search
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
No exam.
Opiskelijan työmäärä
-Individual assignments by following the deadlines
-Individual literature search and data collection, reading, and writing
-Teamwork: writing of final team report, team discussions and collaboration, team presentation, and opponent work.
Lisätietoja opiskelijoille
Learn environment. You should enroll in this course in Peppi by following the deadlines. After the enrollment period is over, you will receive a message via Peppi (remember to check your Xamk email!). Such a message will contain the Learn link as well as the Learn access key and other information related to the course issues.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa
* hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
* ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa
* arvioida ja johtaa itsenäisesti yksittäisten ihmisten sekä ryhmien toimintaa
* arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Tasks under assessment:
Individual pre-assignment= done, but NOT GRADED
Individual assignment 1 = done, but NOT GRADED
Teamwork: Final report and presentation=marketing strategy (theory & practice), GRADED
Please follow the deadline. If you submit the final report after the deadline, it will be noticed in grading (one grade lower!).
Workshop 3/Presentations should participate!