Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: MB00ED82-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
21.01.2021 - 29.01.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
05.02.2021 - 30.04.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhennettu)
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Master's Degree Programme in International Business Management
Opettajat
Satu Peltola
Vastuuopettaja
Satu Peltola
Ryhmät
MBKV21KY
International business management, master studies
Opintojakso
MB00ED82
Toteutukselle MB00ED82-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat kehittää ja toteuttaa markkinointistrategian.
Osaat tunnistaa linkin markkinointistrategian ja myyntistrategian välillä.
Opit brändinhallinnan keskeiset piirteet ja pystyt hyödyntämään niitä ammatillisella alalla.
Tiedät kuinka käyttää markkinointityökaluja ja miten arvioida markkinoinnin suorituskykyä.

Sisältö

Kuinka kehittää ja toteuttaa markkinointistrategia?
Mikä on markkinointistrategian ja myyntistrategian välinen yhteys?
Mitkä ovat brändinhallinnan pääpiirteet?
Mitkä ovat markkinointityökalut ja kuinka arvioida markkinoinnin suorituskykyä?

Opiskelumateriaali

-Lecture material
-Workshop discussions/webinars
-individual and teamwork related to data collection and literature search

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

No exam.

Opiskelijan työmäärä

-Individual assignments by following the deadlines
-Individual literature search and data collection, reading, and writing
-Teamwork: writing of final team report, team discussions and collaboration, team presentation, and opponent work.

Lisätietoja opiskelijoille

Learn environment. You should enroll in this course in Peppi by following the deadlines. After the enrollment period is over, you will receive a message via Peppi (remember to check your Xamk email!). Such a message will contain the Learn link as well as the Learn access key and other information related to the course issues.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa
* hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
* ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa
* arvioida ja johtaa itsenäisesti yksittäisten ihmisten sekä ryhmien toimintaa
* arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Tasks under assessment:

Individual pre-assignment= done, but NOT GRADED

Individual assignment 1 = done, but NOT GRADED

Teamwork: Final report and presentation=marketing strategy (theory & practice), GRADED

Please follow the deadline. If you submit the final report after the deadline, it will be noticed in grading (one grade lower!).

Workshop 3/Presentations should participate!

Siirry alkuun