Asiakkuuksien johtaminen digiliiketoiminnassa (5 op)
Toteutuksen tunnus: AV00DA75-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
-
21.02.2022 - 15.05.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä
Sisältö
-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen
Opiskelumateriaali
Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.
Opiskelijan työmäärä
Opintojakson laajuus on 5 op, mikä tarkoittaa noin 135 tunnin työskentelyä
Lisätietoja opiskelijoille
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.
Arviointiasteikko
1-5
Lisätiedot
Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.