Skip to main content

Customer experience management in digital business environment (5 cr)

Code: AV00DA75-3003

General information


Timing

21.02.2022 - 15.05.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

5 op

RDI portion

1 op

Mode of delivery

Distance learning

Unit

Vanha_Open UAS and Continuing Education (vanhettu)

Campus

Ecampus

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • Open University of Applied Sciences

Teachers

  • Marika Vartiainen

Teacher in charge

Marika Vartiainen

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä

Content

-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen

Opiskelumateriaali

Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.

Yksilölliset oppimisväylät

Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.

Opiskelijan työmäärä

Opintojakson laajuus on 5 op, mikä tarkoittaa noin 135 tunnin työskentelyä

Further information

Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.

Evaluation scale

1-5

Further information

Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.

Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.