Customer experience management in digital business environment (5 cr)
Code: AV00DA75-3003
General information
Timing
21.02.2022 - 15.05.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
RDI portion
1 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Vanha_Open UAS and Continuing Education (vanhettu)
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Open University of Applied Sciences
Teachers
- Marika Vartiainen
Teacher in charge
Marika Vartiainen
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä
Content
-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen
Opiskelumateriaali
Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.
Yksilölliset oppimisväylät
Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.
Opiskelijan työmäärä
Opintojakson laajuus on 5 op, mikä tarkoittaa noin 135 tunnin työskentelyä
Further information
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.
Evaluation scale
1-5
Further information
Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.