Inbound-markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DT82-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.01.2023 - 15.01.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
06.03.2023 - 14.05.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 50
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Laura Hakanen
- Vastuuopettaja
- Laura Hakanen
- Ryhmät
-
LTKV20SP3Liiketalous, päivätoteutus (myynti ja markkinointi)
-
LTKV21KM5Liiketalous, monimuoto (myynti ja markkinointi)
-
LTKV20KM5Liiketalous, monimuoto (myynti ja markkinointi)
-
VV2022-2023Valinnaiset opinnot 2022-2023
-
LTKV21SP3Liiketalous, päivätoteutus (myynti ja markkinointi)
- Opintojakso
- LT00DT82
Tavoitteet
Osaat hyödyntää inbound-markkinoinnin sekä suhdetoiminnan periaatteita markkinoinnissa ja sisällön tuotannossa.
Osaat käyttää inbound-markkinoinnin työkaluja.
Osaat toteuttaa personoitua sisältö- ja vaikuttajamarkkinointia,
Sisältö
Mitä inbound-markkinointi on ja mitä työkaluja siihen liittyy?
Mitä tarkoittavat löydettävyys ja hakukoneoptimointi osana inboundia?
Miten toteuttaa personoitua sisältömarkkinointia ja jakaa sisältöjä blogeissa (esim. Wordpress), uutiskirjeissä ja sosiaalisessa mediassa asiakashankinnan ja suhdetoiminnan tarpeisiin?
Miten inbound-markkinointikampanjoissa voi hyödyntää vaikuttajia?
Mitä tarinankerronta tarkoittaa ja miten sitä voi hyödyntää markkinoinnin tukena?
Opiskelumateriaali
Oppimisalustan materiaali ja siellä ilmoitettu kirjallisuus.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Xamk tarjoaa opiskelijoilleen mahdollisuuden suorittaa opintojaan joustavasti eri elämän tilanteita mukaillen. Opiskelijoille on tarjolla kolme oppimisväylää: työviikkopohjainen oppimisväylä, opintoja nopeuttava oppimisväylä sekä työssäkäyntiin integroitu oppimisväylä.
Työviikkopohjainen oppimisväylä lukujärjestyksen mukaan.
TKI ja työelämäyhteistyö
Työelämälähtöinen oppimistehtävä.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opintojaksolla ei ole tenttiä. Arviointi perustuu oppimistehtäviin.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi perustuu oppimistehtäviin, vertaisarvioon ja itsereflektioon.
Arvioinnin perusteet:
Opiskelija osaa
-käyttää johdonmukaisesti inbound markkinoinnin ammattikäsitteitä
-hahmottaa inbound markkinoinnin ja suhdetoiminnan tehtäväkokonaisuuksia
-työskennellä kansainvälisen tiimin jäsenenä tuottaakseen personoitua sisältö- ja vaikuttajamarkkinointia
-valita ja hyödyntää tarkoituksenmukaiset inbound-markkinointi työkalut sisällön tuottamiseksi verkossa