Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet (5 op)

Toteutuksen tunnus: WM00EJ77-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
08.04.2024 - 21.04.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
02.09.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 60
Koulutus
Degree Programme in Wellbeing Management
Opettajat
Mirka Loponen
Vastuuopettaja
Mirka Loponen
Ryhmät
WMMI22SP
Wellbeing Management, päivätoteutus
Opintojakso
WM00EJ77

Toteutuksella on 10 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 40 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ti 10.09.2024 klo 12:00 - 16:00
(4 t 0 min)
Customer encounter and customer's rights and responsibilities WM00EJ77-3002
remote teaching (scheduled)
Pe 13.09.2024 klo 12:00 - 16:00
(4 t 0 min)
Customer encounter and customer's rights and responsibilities WM00EJ77-3002
remote teaching (scheduled)
Ti 17.09.2024 klo 12:00 - 16:00
(4 t 0 min)
Customer encounter and customer's rights and responsibilities WM00EJ77-3002
remote teaching (scheduled)
Ke 18.09.2024 klo 12:00 - 16:00
(4 t 0 min)
Customer encounter and customer's rights and responsibilities WM00EJ77-3002
remote teaching (scheduled)
To 19.09.2024 klo 12:00 - 16:00
(4 t 0 min)
Customer encounter and customer's rights and responsibilities WM00EJ77-3002
remote teaching (scheduled)
Pe 20.09.2024 klo 12:00 - 16:00
(4 t 0 min)
Customer encounter and customer's rights and responsibilities WM00EJ77-3002
remote teaching (scheduled)
Ti 24.09.2024 klo 12:00 - 16:00
(4 t 0 min)
Customer encounter and customer's rights and responsibilities WM00EJ77-3002
remote teaching (scheduled)
Ke 25.09.2024 klo 12:00 - 16:00
(4 t 0 min)
Customer encounter and customer's rights and responsibilities WM00EJ77-3002
remote teaching (scheduled)
To 26.09.2024 klo 10:00 - 14:00
(4 t 0 min)
Customer encounter and customer's rights and responsibilities WM00EJ77-3002
remote teaching (scheduled)
Pe 27.09.2024 klo 12:00 - 16:00
(4 t 0 min)
Customer encounter and customer's rights and responsibilities WM00EJ77-3002
remote teaching (scheduled)
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Ymmärrät asiakaslähtöisyyden sisällön
Osaat kuvata asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet hyvinvoinnin toimialalla
Osaat käyttää ohjauksessa asiakaslähtöistä toimintatapaa

Sisältö

Mitä asiakaslähtöisyys tarkoittaa?
Miten vuorovaikutuksessa voidaan käyttää asiakaslähtöistä toimintatapaa?
Mitkä ovat asiakkaan oikeudet hyvinvoinnin toimialalla?
Millaisia velvollisuuksia asiakkaalla on hyvinvoinnin toimialalla?

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun