Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3012

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
08.01.2024 - 14.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
08.01.2024 - 12.05.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 50
Koulutus
Degree Programme in Digital International Business
Opettajat
Harri Tuomola
Mari Hämäläinen
Vastuuopettaja
Mari Hämäläinen
Ryhmät
IBKV22SP
Digital international business, full-time studies
Opintojakso
LT00DP39
Toteutukselle LT00DP39-3012 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan

Sisältö

Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?

Opiskelumateriaali

Keller, Kevin Lane: Strategic Brand Management : building, measuring, and managing brand equity. Study materials are given in the first contact session and can be found in Learn.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

You participate in contact lessons according to our timetables. This course includes contact teaching, group work and independent work.

TKI ja työelämäyhteistyö

This course includes assignments that can be applied in working life.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

This course does not have an exam. Completing this course requires accepted assignments.

Opiskelijan työmäärä

The content of this course is 5 credits which equals approximately 135 hours of student´s work.

Toteutuksen osien kuvaus

Marketing Management
Marketing Strategy
Building a Brand

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Students can
- use professional vocabulary and concepts proficiently.
- manage appropriate methods of information search.
- carry out interrelated tasks fluently.
- justify their actions in customer, user and target group situations.
- show skills in managing teamwork.

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot

Siirry alkuun