Siirry suoraan sisältöön

Customer oriented marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: AV00DW56-3002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
09.09.2019 - 20.10.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Avoin ammattikorkeakoulu
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Hugh Clack
Vastuuopettaja
Hugh Clack
Ryhmät
AVKKDIPLTOURISM19S
Avoin AMK, LT ja MRNY, kk-diplomi tourism and business management
Opintojakso
AV00DW56
Toteutukselle AV00DW56-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

What are the objectives and role of customer-oriented marketing and relationship marketing in the operation of the organization? How does the digital economy and operational environment affect the planning of marketing? How is customer buying behavior and segmentation taken into consideration when defining the objectives and target groups? What does marketing- mix consist of and how can it be used to reach organizational goals?

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun