Customer oriented marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: AV00DW56-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
-
09.09.2019 - 20.10.2019
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Hugh Clack
- Vastuuopettaja
- Hugh Clack
- Ryhmät
-
AVKKDIPLTOURISM19SAvoin AMK, LT ja MRNY, kk-diplomi tourism and business management
- Opintojakso
- AV00DW56
Toteutukselle AV00DW56-3002 ei löytynyt varauksia!
Tavoitteet
What are the objectives and role of customer-oriented marketing and relationship marketing in the operation of the organization? How does the digital economy and operational environment affect the planning of marketing? How is customer buying behavior and segmentation taken into consideration when defining the objectives and target groups? What does marketing- mix consist of and how can it be used to reach organizational goals?
Arviointiasteikko
1-5