Siirry suoraan sisältöön

Module 13 - Artificial Intelligence for Games (2 op)

Toteutuksen tunnus: AV00EJ90-3002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.01.2021 - 31.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Avoin ammattikorkeakoulu
Vastuuopettaja
Suvi Pylvänen
Ryhmät
AVKVKYINTRO21
Avoin amk, KY, ITVGC 2021
Opintojakso
AV00EJ90
Toteutukselle AV00EJ90-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Artificial Intelligence (A.I.) is currently one of the most exciting topics all around the world. Many do not know that actually the video games industry has been in forefront in developing the science and applications, such as games using A.I. This module s gives you an introduction how A.I. is used in games by showcasing theory behind A.I. for games and great examples.


Learning outcomes: You will learn the basic concepts of artificial intelligence for games applied to some of the most famous games on earth.

Sisältö

Learning resources: There are 3 video lectures.

Arviointi

Assessment: by seeing examples how A.I. is Students will be tasked with a quiz. You need to score minimum of 12/15. If you pass we will confirm you your module completion and add 2 ECTS to your student reg istry.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Siirry alkuun