Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointiviestintä (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00CY41-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.08.2019 - 30.08.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
23.09.2019 - 15.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli (vanhennettu)
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Marja-Leena Koskinen
Vastuuopettaja
Marja-Leena Koskinen
Ryhmät
LTMI18SM
Liiketalous, monimuoto
Opintojakso
LT00CY41
Toteutukselle LT00CY41-3004 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti digitaalisen markkinointiviestinnän eri keinoja eri kohderyhmille ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, sanoman ja mittarit
Osaat kuvankäsittelyn ja taiton tekniset perustaidot
Osaat toimia markkinointiviestinnän eettisten periaatteiden mukaisesti

Sisältö

Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja digitaalinen markkinointiviestintä?
Miten digitaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten kuvankäsittely- ja taitto-ohjelmia hyödynnetään?
Miten digitaalista markkinointiviestintää seurataan ja mitataan?
Millaiset ovat markkinointiviestinnän eettiset periaatteet?

Arviointi

c) osaat hahmottaa markkinointiviestinnän tehtävänkokonaisuuksia
e) osaat käyttää keskeisiä digitaalisen markkinointiviestinnän menetelmiä ja keinoja
g) osaat perustella toimintaasi ja valintojasi alan eettisten periaatteiden mukaisesti

Opiskelumateriaali

Opiskelumateriaalit ovat verkossa.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Jos työskentelet asiantuntijana digitaalisen markkinointiviestinnän tehtävissä yrityksessä, organisaatiossa tai korkeakoulun tarjoamassa projektissa, voit suorittaa opintojakson tai moduulin työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain.
Tällöin olet yhteydessä ennen opintojakson aloitusta opettajaan ja sovit työpaikallesi/projektille tehtävästä kehittämistehtävästä.
Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä.
Osoitat osaamisesi osaamisen näyttönä, jonka laajuus määräytyy opintojakson oppimistavoitteiden mukaan.

Työhön integroitu oppimisväylä:
Mikäli sinulla on digitaaliseen markkinointiviestintään liittyvää aikaisempaa vahvaa osaamista,
- voit hyväksilukea opintojakson vastaavalla digitaalisen markkinointiviestinnän työkokemuksella (osaamisen näyttö tarvitaan)
- tai vastaavilla opinnoilla joko kokonaan tai osittain (osaamisen näyttö tai todistus opinnoista). Osittaisessa hyväksilukemisessa suoritat itsenäisenä opiskeluna ne osa-alueet, joita ei ole hyväksiluettu.
Hyväksiluvuista sovitaan aina opettajan kanssa hyvissä ajoin ennen opintojakson alkamista.

Opiskelijan työmäärä

Työmäärä 5 op = noin 130 työtuntia

Lisätietoja opiskelijoille

Opettaja Marja-Leena Koskinen, Marja-Leena.koskinen@xamk.fi@xamk.fi
Opintojakso alkaa 23.9.2019
Opettaja lähettää noin viikkoa ennen aloitusta Moodlen kurssialustan avaimen sähköpostilla osallistujille (Xamk-sähköposti).

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op
Customer oriented marketing
Asiakasymmärrys ja asiakaspalvelu 5 op

Siirry alkuun