Siirry suoraan sisältöön

Palvelumuotoilu (5 op)

Toteutuksen tunnus: PY00CX63-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
03.09.2018 - 09.09.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.10.2018 - 10.12.2018
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Kulttuurin koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Palvelumuotoilun koulutus
Opettajat
Sanna Haapanen
Marjo Suviranta
Vastuuopettaja
Marjo Suviranta
Opintojakso
PY00CX63
Toteutukselle PY00CX63-3003 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat määritellä palvelumuotoilua teoreettisella sekä käytännön tasolla.
Osaat palvelumuotoilun peruskäsitteet ja toimintatavat.
Osaat hyödyntää palvelumuotoilun keskeisiä menetelmiä.
Osaat tunnistaa palvelumuotoilun mahdollisuudet välineenä strategisen tason suunnittelussa.

Sisältö

Mitä palvelumuotoilun keskeiset käsitteet ovat?
Kuinka hyödynnän palvelumuotoilun menetelmiä kehittämistehtävissä?
Kuinka palvelumuotoilu soveltuu strategisen tason suunnittelun välineeksi?

Arviointi

b. etsiä tietoa tiedonhankintaprosessin mukaisesti
c. suoriutua sujuvasti tehtäväkokonaisuuksista
d. perustella toimintaansa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa
e. soveltaa oman alan keskeisiä malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Oma reflektio ja arvio, vertaisarviointi sekä opettajan ja yhteistyöyrityksen arviointi.
- Opiskelija osaa hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
- Opiskelija osaa arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi
Oma reflektio ja arvio, vertaisarviointi sekä opettajan ja yhteistyöyrityksen arviointi.
- Opiskelija osaa hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
- Opiskelija osaa arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta

Siirry alkuun