Siirry suoraan sisältöön

Matkailu- ja ravitsemisalan markkinointi ja myyntiLaajuus (5 op)

Tunnus: MR00DU57

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Osaat määritellä markkinoinnin keskeiset käsitteet ja osa-alueet ja tiedät markkinoinnin ja kestävien asiakassuhteiden merkityksen palveluyrityksen menestystekijänä.
Tiedät markkinoinnin keskeiset kilpailukeinot ja osaat arvioida ja soveltaa niitä palveluyrityksen näkökulmasta erilaisissa tilanteissa ja organisaatioissa.
Osaat käyttää myynnin ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
Osaat soveltaa myyntiprosessin mallia asiakaspalvelussa / myyntityössä.
Osaat soveltaa myyntineuvottelun periaatteita ja perustella toimintaasi.

Sisältö

Mitkä ovat palvelujen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja periaatteet?
Mitä ovat markkinoinnin kilpailukeinot sekä niiden roolit osana palveluyrityksen markkinointia?
Mitä on henkilökohtainen myyntityö ja mikä on sen rooli osana yrityksen markkinointia?
Millaisia vaiheita on myyntiprosessissa?
Miten myyntineuvottelu käydään?

Ilmoittautumisaika

04.11.2024 - 17.11.2024

Ajoitus

13.01.2025 - 09.03.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja

Kirsi Kuusisto

Ryhmät
  • MRMI24KV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus

Tavoitteet

Osaat määritellä markkinoinnin keskeiset käsitteet ja osa-alueet ja tiedät markkinoinnin ja kestävien asiakassuhteiden merkityksen palveluyrityksen menestystekijänä.
Tiedät markkinoinnin keskeiset kilpailukeinot ja osaat arvioida ja soveltaa niitä palveluyrityksen näkökulmasta erilaisissa tilanteissa ja organisaatioissa.
Osaat käyttää myynnin ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
Osaat soveltaa myyntiprosessin mallia asiakaspalvelussa / myyntityössä.
Osaat soveltaa myyntineuvottelun periaatteita ja perustella toimintaasi.

Sisältö

Mitkä ovat palvelujen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja periaatteet?
Mitä ovat markkinoinnin kilpailukeinot sekä niiden roolit osana palveluyrityksen markkinointia?
Mitä on henkilökohtainen myyntityö ja mikä on sen rooli osana yrityksen markkinointia?
Millaisia vaiheita on myyntiprosessissa?
Miten myyntineuvottelu käydään?

Opiskelumateriaali

Opintojakson materiaalina on Learn alustan materiaali, sekä muu itsenäisesti etsitty materiaali.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opintojakso opiskellaan verkkototeutuksena.

Opintojakso sisältää orientaatiotapaamisen lisäksi kaksi Teams-välitteistä kontaktitapaamista.

Luennot nauhoitetaan ja ne ovat katsottavissa myöhemmin Learn -alustan linkin kautta.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakson tehtävät on mahdollista suorittaa työelämään integroiden.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojaksolla tehdään neljä oppimistehtävää. Tehtävät esitellään Learn-alustalla.

Oppimistehtävät tulee palauttaa niille määrättyihin palautuspäiviin mennessä.

Kansainvälinen yhteistyö

135h

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso arvioidaan oppimistehtävien perusteella.

Ilmoittautumisaika

08.04.2024 - 21.04.2024

Ajoitus

28.10.2024 - 20.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

1 - 60

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja

Kirsi Kuusisto

Ryhmät
  • MRKT23SV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus

Tavoitteet

Osaat määritellä markkinoinnin keskeiset käsitteet ja osa-alueet ja tiedät markkinoinnin ja kestävien asiakassuhteiden merkityksen palveluyrityksen menestystekijänä.
Tiedät markkinoinnin keskeiset kilpailukeinot ja osaat arvioida ja soveltaa niitä palveluyrityksen näkökulmasta erilaisissa tilanteissa ja organisaatioissa.
Osaat käyttää myynnin ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
Osaat soveltaa myyntiprosessin mallia asiakaspalvelussa / myyntityössä.
Osaat soveltaa myyntineuvottelun periaatteita ja perustella toimintaasi.

Sisältö

Mitkä ovat palvelujen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja periaatteet?
Mitä ovat markkinoinnin kilpailukeinot sekä niiden roolit osana palveluyrityksen markkinointia?
Mitä on henkilökohtainen myyntityö ja mikä on sen rooli osana yrityksen markkinointia?
Millaisia vaiheita on myyntiprosessissa?
Miten myyntineuvottelu käydään?

Opiskelumateriaali

Opintojakson materiaalina on Learn alustan materiaali, sekä muu itsenäisesti etsitty materiaali.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opintojakso opiskellaan verkkototeutuksena.

Opintojakso sisältää orientaatiotapaamisen lisäksi kaksi Teams-luentoa. Luennot nauhoitetaan ja ne ovat katsottavissa myöhemmin Learn -alustan linkin kautta.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakson tehtävät on mahdollista suorittaa työelämään integroiden.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojaksolla tehdään neljä oppimistehtävää. Tehtävät esitellään Learn-alustalla.

Oppimistehtävät tulee palauttaa niille määrättyihin palautuspäiviin mennessä.

Opiskelijan työmäärä

135h

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso arvioidaan oppimistehtävien perusteella.

Ilmoittautumisaika

06.11.2023 - 17.11.2023

Ajoitus

08.01.2024 - 04.03.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja

Kirsi Kuusisto

Ryhmät
  • MRMI23KV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus

Tavoitteet

Osaat määritellä markkinoinnin keskeiset käsitteet ja osa-alueet ja tiedät markkinoinnin ja kestävien asiakassuhteiden merkityksen palveluyrityksen menestystekijänä.
Tiedät markkinoinnin keskeiset kilpailukeinot ja osaat arvioida ja soveltaa niitä palveluyrityksen näkökulmasta erilaisissa tilanteissa ja organisaatioissa.
Osaat käyttää myynnin ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
Osaat soveltaa myyntiprosessin mallia asiakaspalvelussa / myyntityössä.
Osaat soveltaa myyntineuvottelun periaatteita ja perustella toimintaasi.

Sisältö

Mitkä ovat palvelujen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja periaatteet?
Mitä ovat markkinoinnin kilpailukeinot sekä niiden roolit osana palveluyrityksen markkinointia?
Mitä on henkilökohtainen myyntityö ja mikä on sen rooli osana yrityksen markkinointia?
Millaisia vaiheita on myyntiprosessissa?
Miten myyntineuvottelu käydään?

Opiskelumateriaali

Opintojakson materiaalina on Learn alustan materiaali, sekä muu itsenäisesti etsitty materiaali.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opintojakso opiskellaan verkkototeutuksena.

Opintojakso sisältää orientaatiotapaamisen lisäksi kaksi Teams-luentoa. Luennot nauhoitetaan ja ne ovat katsottavissa myöhemmin Learn -alustan linkin kautta.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakson tehtävät on mahdollista suorittaa työelämään integroiden.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojaksolla tehdään neljä oppimistehtävää. Tehtävät esitellään Learn-alustalla.

Oppimistehtävät tulee palauttaa niille määrättyihin palautuspäiviin mennessä.

Opiskelijan työmäärä

135h

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso arvioidaan oppimistehtävien perusteella.

Ilmoittautumisaika

06.04.2023 - 21.04.2023

Ajoitus

04.09.2023 - 29.10.2023

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 40

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja

Kirsi Kuusisto

Ryhmät
  • MRKT22SV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus

Tavoitteet

Osaat määritellä markkinoinnin keskeiset käsitteet ja osa-alueet ja tiedät markkinoinnin ja kestävien asiakassuhteiden merkityksen palveluyrityksen menestystekijänä.
Tiedät markkinoinnin keskeiset kilpailukeinot ja osaat arvioida ja soveltaa niitä palveluyrityksen näkökulmasta erilaisissa tilanteissa ja organisaatioissa.
Osaat käyttää myynnin ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
Osaat soveltaa myyntiprosessin mallia asiakaspalvelussa / myyntityössä.
Osaat soveltaa myyntineuvottelun periaatteita ja perustella toimintaasi.

Sisältö

Mitkä ovat palvelujen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja periaatteet?
Mitä ovat markkinoinnin kilpailukeinot sekä niiden roolit osana palveluyrityksen markkinointia?
Mitä on henkilökohtainen myyntityö ja mikä on sen rooli osana yrityksen markkinointia?
Millaisia vaiheita on myyntiprosessissa?
Miten myyntineuvottelu käydään?

Opiskelumateriaali

Opintojakson materiaalina on Learn alustan materiaali, sekä muu itsenäisesti etsitty materiaali.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opintojakso opiskellaan verkkototeutuksena.

Opintojakso sisältää orientaatiotapaamisen lisäksi kaksi Teams-luentoa. Luennot nauhoitetaan ja ne ovat katsottavissa myöhemmin Learn -alustan linkin kautta.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakson tehtävät on mahdollista suorittaa työelämään integroiden.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojaksolla tehdään neljä oppimistehtävää. Tehtävät esitellään Learn-alustalla.

Oppimistehtävät tulee palauttaa niille määrättyihin palautuspäiviin mennessä.

Opiskelijan työmäärä

135h

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso arvioidaan oppimistehtävien perusteella.

Ilmoittautumisaika

07.11.2022 - 18.11.2022

Ajoitus

06.03.2023 - 30.04.2023

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja

Kirsi Kuusisto

Ryhmät
  • MRMI22KV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus

Tavoitteet

Osaat määritellä markkinoinnin keskeiset käsitteet ja osa-alueet ja tiedät markkinoinnin ja kestävien asiakassuhteiden merkityksen palveluyrityksen menestystekijänä.
Tiedät markkinoinnin keskeiset kilpailukeinot ja osaat arvioida ja soveltaa niitä palveluyrityksen näkökulmasta erilaisissa tilanteissa ja organisaatioissa.
Osaat käyttää myynnin ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
Osaat soveltaa myyntiprosessin mallia asiakaspalvelussa / myyntityössä.
Osaat soveltaa myyntineuvottelun periaatteita ja perustella toimintaasi.

Sisältö

Mitkä ovat palvelujen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja periaatteet?
Mitä ovat markkinoinnin kilpailukeinot sekä niiden roolit osana palveluyrityksen markkinointia?
Mitä on henkilökohtainen myyntityö ja mikä on sen rooli osana yrityksen markkinointia?
Millaisia vaiheita on myyntiprosessissa?
Miten myyntineuvottelu käydään?

Opiskelumateriaali

Opintojakson materiaalina on Learn alustan materiaali, sekä muu itsenäisesti etsitty materiaali.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opintojakso opiskellaan verkkototeutuksena.

Opintojakso sisältää orientaatiotapaamisen lisäksi kolme Teams-luentoa. Luennot nauhoitetaan ja ne ovat katsottavissa myöhemmin Learn -alustan linkin kautta.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakson tehtävät on mahdollista integroida työelämään

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojaksolla tehdään neljä oppimistehtävää. Tehtävät esitellään Learn-alustalla, joka aukeaa 6.3.2023.

Oppimistehtävät tulee palauttaa niille määrättyihin palautuspäiviin mennessä.

Opiskelijan työmäärä

135h

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso arvioidaan oppimistehtävien perusteella.

Ilmoittautumisaika

06.04.2022 - 22.04.2022

Ajoitus

24.10.2022 - 18.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 40

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja

Kirsi Kuusisto

Ryhmät
  • MRKT21SV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus
  • MRMI21SV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus

Tavoitteet

Osaat määritellä markkinoinnin keskeiset käsitteet ja osa-alueet ja tiedät markkinoinnin ja kestävien asiakassuhteiden merkityksen palveluyrityksen menestystekijänä.
Tiedät markkinoinnin keskeiset kilpailukeinot ja osaat arvioida ja soveltaa niitä palveluyrityksen näkökulmasta erilaisissa tilanteissa ja organisaatioissa.
Osaat käyttää myynnin ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
Osaat soveltaa myyntiprosessin mallia asiakaspalvelussa / myyntityössä.
Osaat soveltaa myyntineuvottelun periaatteita ja perustella toimintaasi.

Sisältö

Mitkä ovat palvelujen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja periaatteet?
Mitä ovat markkinoinnin kilpailukeinot sekä niiden roolit osana palveluyrityksen markkinointia?
Mitä on henkilökohtainen myyntityö ja mikä on sen rooli osana yrityksen markkinointia?
Millaisia vaiheita on myyntiprosessissa?
Miten myyntineuvottelu käydään?

Opiskelumateriaali

Opintojakson materiaalina on Learn alustan materiaali, sekä muu itsenäisesti etsitty materiaali.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Lukujärjestyspohjainen verkko-opetus: Opintojakso opiskellaan verkkototeutuksena.
Opintojakso sisältää neljä lukujärjestykseen merkittyä Teams-luentoa, jotka tallennetaan. Tallenteet ovat katsovissa jälkikäteen opintojakson Learn-alustalla olevan linkin kautta.

Itsenäinen/ nopeutettu toteutustapa: Keskustele toteutustavasta opintojakson opettajan kanssa opintojakson alussa.

Työelämään integroitu toteutustapa: Jos työskentelet alan yrityksessä tai muussa organisaatiossa, voit suorittaa opintojakson työpaikallasi joko kokonaan tai osittain. Tällöin ole yhteydessä opintojakson alussa opintojakson opettajaan ja sovi opinnollistamisesta. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämäsidonnainen oppimistehtävä, jonka laajuus on 2 op. Oppimistehtävä toteutetaan ryhmätyönä. Muista vaihtoehdoista voi tarvittaessa neuvotella opintojakson opettajien kanssa.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojaksolla tehdään kolme oppimistehtävää. Tehtävät esitellään Learn-alustalla.

Oppimistehtävät tulee palauttaa niille määrättyihin palautuspäiviin mennessä.

Opiskelijan työmäärä

135h

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso arvioidaan oppimistehtävien perusteella.

Ilmoittautumisaika

22.08.2022 - 28.08.2022

Ajoitus

29.08.2022 - 18.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

Mikkelin kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 40

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja

Kirsi Kuusisto

Ryhmät
  • MRMI21SP
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivätoteutus
  • MRMI22SP
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivätoteutus

Tavoitteet

Osaat määritellä markkinoinnin keskeiset käsitteet ja osa-alueet ja tiedät markkinoinnin ja kestävien asiakassuhteiden merkityksen palveluyrityksen menestystekijänä.
Tiedät markkinoinnin keskeiset kilpailukeinot ja osaat arvioida ja soveltaa niitä palveluyrityksen näkökulmasta erilaisissa tilanteissa ja organisaatioissa.
Osaat käyttää myynnin ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
Osaat soveltaa myyntiprosessin mallia asiakaspalvelussa / myyntityössä.
Osaat soveltaa myyntineuvottelun periaatteita ja perustella toimintaasi.

Sisältö

Mitkä ovat palvelujen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja periaatteet?
Mitä ovat markkinoinnin kilpailukeinot sekä niiden roolit osana palveluyrityksen markkinointia?
Mitä on henkilökohtainen myyntityö ja mikä on sen rooli osana yrityksen markkinointia?
Millaisia vaiheita on myyntiprosessissa?
Miten myyntineuvottelu käydään?

Opiskelumateriaali

Materiaalina toimii Learn alustalla oleva materiaali sekä muu itsenäisesti hankittu materiaali, joka tukee oppimistehtävien suorittamista.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Lukujärjestyspohjainen toteutus:
Opintojaksoon sisältyy oppitunteja keskeisistä sisältöteemoista

Nopeutettu toteutustapa:
Keskustele toteutustavasta opintojakson opettajan kanssa opintojakson alussa.

Työelämään integroitu toteutustapa:
Keskustele toteutustavasta opintojakson opettajan kanssa opintojakson alussa.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämäsidonnainen oppimistehtävä, jonka laajuus on 2 op. Oppimistehtävä toteutetaan ryhmätyönä.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Lukujärjestyksen mukaiset oppitunnit. Opintojakson tehtävät tulee palauttaa niille annettujen määräaikojen puitteissa.

Opiskelijan työmäärä

135 h

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi perustuu oppimistehtäviin.

Ilmoittautumisaika

08.11.2021 - 21.11.2021

Ajoitus

07.03.2022 - 01.05.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 40

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja

Kirsi Kuusisto

Ryhmät
  • MRMI21KV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus

Tavoitteet

Osaat määritellä markkinoinnin keskeiset käsitteet ja osa-alueet ja tiedät markkinoinnin ja kestävien asiakassuhteiden merkityksen palveluyrityksen menestystekijänä.
Tiedät markkinoinnin keskeiset kilpailukeinot ja osaat arvioida ja soveltaa niitä palveluyrityksen näkökulmasta erilaisissa tilanteissa ja organisaatioissa.
Osaat käyttää myynnin ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
Osaat soveltaa myyntiprosessin mallia asiakaspalvelussa / myyntityössä.
Osaat soveltaa myyntineuvottelun periaatteita ja perustella toimintaasi.

Sisältö

Mitkä ovat palvelujen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja periaatteet?
Mitä ovat markkinoinnin kilpailukeinot sekä niiden roolit osana palveluyrityksen markkinointia?
Mitä on henkilökohtainen myyntityö ja mikä on sen rooli osana yrityksen markkinointia?
Millaisia vaiheita on myyntiprosessissa?
Miten myyntineuvottelu käydään?

Opiskelumateriaali

Opintojakson materiaalina on Learn alustan materiaali, sekä muu itsenäisesti etsitty materiaali.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opintojakso opiskellaan itsenäisesti verkkototeutuksena.

Opintojakso sisältää kolme Teams-luentoa. Aloitusluento nauhoitetaan ja se on katsottavissa myöhemmin Learn -alustan linkin kautta.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakson tehtävät on mahdollista integroida työelämään

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojaksolla tehdään kolme oppimistehtävää. Tehtävät esitellään Learn-alustalla.

Orientoiva tehtävä tehdään ennen aloitusluentoa Learn-alustalla. Learn-alusta aukeaa 7.3.2022.

Oppimistehtävät tulee palauttaa niille määrättyihin palautuspäiviin mennessä.

Opiskelijan työmäärä

135h

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso arvioidaan oppimistehtävien perusteella.