Restonomin myyntiosaaminen ja verkostoyhteistyöLaajuus (5 op)
Tunnus: MR00FD80
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Osaat käyttää myynnin ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
Tunnet myyntineuvottelun periaatteita ja osaat soveltaa myyntiprosessin mallia asiakaspalvelussa ja myyntityössä.
Tiedät kestävien asiakassuhteiden merkityksen palveluyrityksen menestystekijänä.
Tunnet verkostoitumisen keinoja kansainvälisessä ja monikulttuurisessa toimintaympäristössä.
Sisältö
Miten toimit suullisissa ja kirjallisissa myyntineuvottelutilanteissa?
Millaisia vaiheita on myyntiprosessissa?
Mitä on henkilökohtainen myyntityö ja mikä on sen rooli osana yrityksen markkinointiviestintää?
Mikä on kestävien asiakassuhteiden merkitys palveluyrityksen menestystekijänä?
Kuinka edistät verkostoitumista?