Siirry suoraan sisältöön

Kuntoutuspalvelujen asiakaslähtöinen arviointi ja kehittäminenLaajuus (5 op)

Tunnus: RH00EH73

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Osaat hankkia tietoa ja arvioida kuntoutuspalveluja ja menetelmiä asiakaslähtöisyyden näkökulmasta.
Osaat hyödyntää ennakointitietoa palvelujen kehittämisessä.
Osaat soveltaa laadunhallinnan ja prosessien kehittämisen menetelmiä asiakaslähtöisten palvelujen arvioinnissa ja kehittämisessä.
Osaat uudistaa ja kehittää asiakaslähtöisiä palvelukokonaisuuksia osana strategista johtamista.

Sisältö

Miten hankit kuntoutuksen palvelutuotantoa koskevaa tietoa asiakaslähtöisyyden näkökulmasta ja arvioit sitä?
Miten hyödynnät ennakointitietoa palvelujen kehittämisessä?
Miten sovellat arvioinnin ja ketterän kehittämisen menetelmiä asiakaslähtöisten palvelujen kehittämisessä ja arvioinnissa?
Miten uudistat ja kehität asiakaslähtöisiä palvelukokonaisuuksia osana strategista johtamista?

Ilmoittautumisaika

06.11.2023 - 17.11.2023

Ajoitus

08.01.2024 - 31.05.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

(Liikunnan ja kuntoutuksen koulutusyksikkö)

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

10 - 40

Koulutus
  • Master's Degree Programme in Rehabilitation
Opettaja
  • Juhani Multanen
Ryhmät
  • RHSA23SVY
    Rehabilitation, master online studies

Tavoitteet

Osaat hankkia tietoa ja arvioida kuntoutuspalveluja ja menetelmiä asiakaslähtöisyyden näkökulmasta.
Osaat hyödyntää ennakointitietoa palvelujen kehittämisessä.
Osaat soveltaa laadunhallinnan ja prosessien kehittämisen menetelmiä asiakaslähtöisten palvelujen arvioinnissa ja kehittämisessä.
Osaat uudistaa ja kehittää asiakaslähtöisiä palvelukokonaisuuksia osana strategista johtamista.

Sisältö

Miten hankit kuntoutuksen palvelutuotantoa koskevaa tietoa asiakaslähtöisyyden näkökulmasta ja arvioit sitä?
Miten hyödynnät ennakointitietoa palvelujen kehittämisessä?
Miten sovellat arvioinnin ja ketterän kehittämisen menetelmiä asiakaslähtöisten palvelujen kehittämisessä ja arvioinnissa?
Miten uudistat ja kehität asiakaslähtöisiä palvelukokonaisuuksia osana strategista johtamista?

Arviointiasteikko

1-5

Ilmoittautumisaika

08.11.2021 - 21.11.2021

Ajoitus

20.01.2022 - 25.03.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

(Liikunnan ja kuntoutuksen koulutusyksikkö)

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Master's Degree Programme in Rehabilitation
Opettaja
  • Päivi Lifflander
Vastuuopettaja

Merja Reunanen

Ryhmät
  • RHSA21SY
    Rehabilitation, master studies

Tavoitteet

Osaat hankkia tietoa ja arvioida kuntoutuspalveluja ja menetelmiä asiakaslähtöisyyden näkökulmasta.
Osaat hyödyntää ennakointitietoa palvelujen kehittämisessä.
Osaat soveltaa laadunhallinnan ja prosessien kehittämisen menetelmiä asiakaslähtöisten palvelujen arvioinnissa ja kehittämisessä.
Osaat uudistaa ja kehittää asiakaslähtöisiä palvelukokonaisuuksia osana strategista johtamista.

Sisältö

Miten hankit kuntoutuksen palvelutuotantoa koskevaa tietoa asiakaslähtöisyyden näkökulmasta ja arvioit sitä?
Miten hyödynnät ennakointitietoa palvelujen kehittämisessä?
Miten sovellat arvioinnin ja ketterän kehittämisen menetelmiä asiakaslähtöisten palvelujen kehittämisessä ja arvioinnissa?
Miten uudistat ja kehität asiakaslähtöisiä palvelukokonaisuuksia osana strategista johtamista?

Arviointiasteikko

1-5