Kuntoutuspalvelujen asiakaslähtöinen arviointi ja kehittäminenLaajuus (5 op)
Tunnus: RH00EH73
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Osaat hankkia tietoa ja arvioida kuntoutuspalveluja ja menetelmiä asiakaslähtöisyyden näkökulmasta.
Osaat hyödyntää ennakointitietoa palvelujen kehittämisessä.
Osaat soveltaa laadunhallinnan ja prosessien kehittämisen menetelmiä asiakaslähtöisten palvelujen arvioinnissa ja kehittämisessä.
Osaat uudistaa ja kehittää asiakaslähtöisiä palvelukokonaisuuksia osana strategista johtamista.
Sisältö
Miten hankit kuntoutuksen palvelutuotantoa koskevaa tietoa asiakaslähtöisyyden näkökulmasta ja arvioit sitä?
Miten hyödynnät ennakointitietoa palvelujen kehittämisessä?
Miten sovellat arvioinnin ja ketterän kehittämisen menetelmiä asiakaslähtöisten palvelujen kehittämisessä ja arvioinnissa?
Miten uudistat ja kehität asiakaslähtöisiä palvelukokonaisuuksia osana strategista johtamista?
Ilmoittautumisaika
06.11.2023 - 17.11.2023
Ajoitus
08.01.2024 - 31.05.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
(Liikunnan ja kuntoutuksen koulutusyksikkö)
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
10 - 40
Koulutus
- Master's Degree Programme in Rehabilitation
Opettaja
- Juhani Multanen
Ryhmät
-
RHSA23SVYRehabilitation, master online studies
Tavoitteet
Osaat hankkia tietoa ja arvioida kuntoutuspalveluja ja menetelmiä asiakaslähtöisyyden näkökulmasta.
Osaat hyödyntää ennakointitietoa palvelujen kehittämisessä.
Osaat soveltaa laadunhallinnan ja prosessien kehittämisen menetelmiä asiakaslähtöisten palvelujen arvioinnissa ja kehittämisessä.
Osaat uudistaa ja kehittää asiakaslähtöisiä palvelukokonaisuuksia osana strategista johtamista.
Sisältö
Miten hankit kuntoutuksen palvelutuotantoa koskevaa tietoa asiakaslähtöisyyden näkökulmasta ja arvioit sitä?
Miten hyödynnät ennakointitietoa palvelujen kehittämisessä?
Miten sovellat arvioinnin ja ketterän kehittämisen menetelmiä asiakaslähtöisten palvelujen kehittämisessä ja arvioinnissa?
Miten uudistat ja kehität asiakaslähtöisiä palvelukokonaisuuksia osana strategista johtamista?
Arviointiasteikko
1-5
Ilmoittautumisaika
08.11.2021 - 21.11.2021
Ajoitus
20.01.2022 - 25.03.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
(Liikunnan ja kuntoutuksen koulutusyksikkö)
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Master's Degree Programme in Rehabilitation
Opettaja
- Päivi Lifflander
Vastuuopettaja
Merja Reunanen
Ryhmät
-
RHSA21SYRehabilitation, master studies
Tavoitteet
Osaat hankkia tietoa ja arvioida kuntoutuspalveluja ja menetelmiä asiakaslähtöisyyden näkökulmasta.
Osaat hyödyntää ennakointitietoa palvelujen kehittämisessä.
Osaat soveltaa laadunhallinnan ja prosessien kehittämisen menetelmiä asiakaslähtöisten palvelujen arvioinnissa ja kehittämisessä.
Osaat uudistaa ja kehittää asiakaslähtöisiä palvelukokonaisuuksia osana strategista johtamista.
Sisältö
Miten hankit kuntoutuksen palvelutuotantoa koskevaa tietoa asiakaslähtöisyyden näkökulmasta ja arvioit sitä?
Miten hyödynnät ennakointitietoa palvelujen kehittämisessä?
Miten sovellat arvioinnin ja ketterän kehittämisen menetelmiä asiakaslähtöisten palvelujen kehittämisessä ja arvioinnissa?
Miten uudistat ja kehität asiakaslähtöisiä palvelukokonaisuuksia osana strategista johtamista?
Arviointiasteikko
1-5