Siirry suoraan sisältöön

Multichannel strategiesLaajuus (5 op)

Tunnus: TL00CV23

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • englanti

Vastuuhenkilö

  • Heli Kesämaa

Osaamistavoitteet

You can analyze and draw conclusions regarding the effects of the digital competitive environment to the marketing of a company.
You can identify and evaluate customers’ needs for omnichannel service
You can evaluate and plan how to improve business with multichannel strategies.
You can choose and apply various means to produce multichannel customer service and you can justify your choices.

Sisältö

How does the digital competitive environment affect a company’s marketing?
How to utilize multichannel strategies in sales, delivery, communication and customer service?
How to identify customers’ needs and wants for omnichannel service?
What are benefits and challenges of multichannel marketing?

Lisätiedot

- On-line course
- Instruction language is English.

Ilmoittautumisaika

15.08.2022 - 04.09.2022

Ajoitus

03.10.2022 - 11.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Tulevaisuuden liiketoiminnan johtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettaja
  • Heli Kesämaa
Vastuuopettaja

Heli Kesämaa

Ryhmät
  • TLMI22SY
    Tulevaisuuden liiketoiminnan johtaminen, ylempi amk

Tavoitteet

You can analyze and draw conclusions regarding the effects of the digital competitive environment to the marketing of a company.
You can identify and evaluate customers’ needs for omnichannel service
You can evaluate and plan how to improve business with multichannel strategies.
You can choose and apply various means to produce multichannel customer service and you can justify your choices.

Sisältö

How does the digital competitive environment affect a company’s marketing?
How to utilize multichannel strategies in sales, delivery, communication and customer service?
How to identify customers’ needs and wants for omnichannel service?
What are benefits and challenges of multichannel marketing?

Opiskelumateriaali

- Verkkoluentoja (tallenteet)
- Valitut tutkimusartikkelit 5 - 6 kpl monikanavaisuudesta

Kaikki aineistot ovat englanninkielisiä. Tutkimusartikkeleiden lukutekniikkaan on hyvä perehtyä jo ennen opintojakson aloitusta.

Teams-tapaamisia.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opiskelija voi halutessaan suorittaa opintojakson nopeammassa tahdissa.

TKI ja työelämäyhteistyö

Analyysitehtävässä teoriaperustaa sovelletaan opiskelijan oman tai muun organisaation kehittämiseen.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojakso on verkkokurssi, jossa tehtävät ja tentit suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti.

Kurssi avataan 3.10.2022 ja se päättyy 11.12.2022.

Opiskelijan työmäärä

Opiskelijan työmäärä on 5 op = noin 135 tuntia.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakso on verkkokurssi, jossa tehtävät ja tentit suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti.
Opettaja on Mia Silvenius, mia.silvenius@xamk.fi
Opettaja lähettää Learn-verkko-oppimisympäristöön kirjautumista varten kurssiavaimen opiskelijoille sähköpostilla noin viikkoa ennen kurssin alkua.

Kurssilla ei ole lähiopetusta. Alussa pidetään Teams-tapaaminen ja lisäksi välitapaamisia, joissa käydään läpi artikkeleiden sisältöä (ei luentoja). Tapaamisissa voidaan keskustella suomeksi tai englanniksi osallistujien mukaan. Kaikkia osallistujia kannustetaan osallistumaan tapaamisiin. Tapaamisia ei tallenneta.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi perustuu verkkotentteihin ja soveltavaan analyysitehtävään, jossa tarkastellaan monikanavaisuuden teemoja omassa yrityksessä. Arvioinnin perusteet ovat opintojakson kuvauksessa.

Lisätiedot

- On-line course
- Instruction language is English.

Ilmoittautumisaika

08.11.2021 - 21.11.2021

Ajoitus

24.01.2022 - 10.04.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli (vanhennettu)

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Tulevaisuuden liiketoiminnan johtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettaja
  • Heli Kesämaa
Vastuuopettaja

Heli Kesämaa

Ryhmät
  • TLMI21SY
    Tulevaisuuden liiketoiminnan johtaminen, ylempi amk

Tavoitteet

You can analyze and draw conclusions regarding the effects of the digital competitive environment to the marketing of a company.
You can identify and evaluate customers’ needs for omnichannel service
You can evaluate and plan how to improve business with multichannel strategies.
You can choose and apply various means to produce multichannel customer service and you can justify your choices.

Sisältö

How does the digital competitive environment affect a company’s marketing?
How to utilize multichannel strategies in sales, delivery, communication and customer service?
How to identify customers’ needs and wants for omnichannel service?
What are benefits and challenges of multichannel marketing?

Opiskelumateriaali

- Verkkoluentoja (tallenteet)
- Valitut tutkimusartikkelit 5 - 6 kpl monikanavaisuudesta
Kaikki aineistot ovat englanninkielisiä.

Tutkimusartikkeleiden lukutekniikkaan on hyvä perehtyä jo ennen opintojakson aloitusta.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opiskelija voi halutessaan suorittaa opintojakson nopeammassa tahdissa.

TKI ja työelämäyhteistyö

Analyysitehtävässä teoriaperustaa sovelletaan opiskelijan oman tai muun organisaation kehittämiseen.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojakso on verkkokurssi, jossa tehtävät ja tentit suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti.

Kurssi avataan 24.1.2022 ja se päättyy 10.4.2022.

Opiskelijan työmäärä

Opiskelijan työmäärä on 5 op = noin 130 tuntia.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakso on verkkokurssi, jossa tehtävät ja tentit suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti. Kurssi avataan 24.1.2022 ja se päättyy 10.4.2022.
Opettaja on Heli Kesämaa, heli.kesamaa@xamk.fi
Opettaja lähettää Learn-verkko-oppimisympäristöön kirjautumista varten kurssiavaimen opiskelijoille sähköpostilla noin viikkoa ennen kurssin alkua.
Kurssilla ei ole lähiopetusta. Alussa pidetään Teams-tapaaminen ja lisäksi välitapaamisia, joissa käydään läpi artikkeleiden sisältöä (ei luentoja). Tapaamisissa voidaan keskustella suomeksi tai englanniksi osallistujien mukaan. Kaikkia osallistujia kannustetaan osallistumaan tapaamisiin. Tapaamisia ei tallenneta.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi perustuu verkkotentteihin ja soveltavaan analyysitehtävään, jossa tarkastellaan monikanavaisuuden teemoja omassa yrityksessä. Arvioinnin perusteet ovat opintojakson kuvauksessa.

Lisätiedot

- On-line course
- Instruction language is English.