Management of Digital Marketing, master studies: DMMI23KY
Code: DMMI23KY
Descriptions
Koulutuksen laajuus on 90 opintopistettä (op).
Koulutus johtaa liiketalouden ylempään ammattikorkeakoulututkintoon, tradenomi (ylempi AMK). Opinnot kestävät 1,5 - 2 vuotta ja ne voidaan suorittaa työn ohella. Tutkinto on ylempi korkeakoulututkinto.
Objective
Toimintaympäristöosaaminen
- Tunnistat ja osaat arvioida liiketoiminnan mahdollisuuksia omassa yrityksessäsi ja tunnistat ja ymmärrät millaisia liiketoimintamalleja voidaan kehittää digitaalisuutta hyödyntäen
- Tunnistat ja ymmärrät miten yrityksen liiketoiminta, prosessit ja tietovirrat voidaan integroida osaksi arvontuottamisverkostoa
- Osaat hankkia ja analysoida asiakas- ja markkinatietoa, ennakoida ja tehdä päätöksiä liiketoiminnan kehittämiseksi
- Osaat ennakoida ja arvioida liiketoimintaa ja liiketoiminnan kehittämistä talouden johtamisen näkökulmasta
Kehittämisosaaminen
- Osaat valita ja soveltaa tiedonhankinnan menetelmiä, jotka tuottavat liiketoimintasi johtamisen ja kehittämisen kannalta oleellista tietoa
- Osaat analysoida yrityksesi tai organisaatiosi nykytilaa ja tunnistat kehittämiskohteita
- Osaat suunnitella, johtaa ja toteuttaa kehittämishankkeita ja toimia erilaisissa kehittämisryhmissä
Johtamisosaaminen
- Osaat toimia ja tehdä päätöksiä yrityksessä tai organisaatiossa sekä strategisella että operatiivisella tasolla
- Osaat toimia esimiehenä ja alaisena
Select timing, structure or classification view
Show study timings by semester, study year or period
Due to the timing of optional and elective courses, credit accumulation per semester / academic year may vary.
master level
Ylempään ammattikorkeakoulututkintoon johtaviin opintoihin kuuluu: 1) syventäviä ammattiopintoja; 2) vapaasti valittavia opintoja; 3) opinnäytetyö
Master's thesis |
Master’s thesis: idea and planning |
Master’s thesis: implementation |
Master’s thesis: reporting, assessment and presentation |
Advanced professional studies |
No attached course units |
Optional studies |
No attached course units |
Not grouped |
Strategic change management in digital economy |
Marketing in digital channels |
Customer acquisition and selling |
Research-based development in business |
Customer experience |
Content marketing |